Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
informacja
Dla osób, które uważają, że ściągnęłyśmy pomysł o Twiggy z innych blogów to są w dużym błędzie !
Nasz post roboczy powstał wcześniej, gdy mariksza- Natalia wróciła z ferii.

  Naszą zasadą, którą przestrzegam jest to, że każdy z redaktorów ma swój dzień na wklejanie swoich artykułów. Więc jeśli ja wkleiłam w piątek ikonę stylu- Coco Chanel, nie dam od razu w sobotę kolejnej ikony. A poza tym w soboty pojawiają się artykuły innych redaktorów.
  Natalia pisze w niedziele i dlatego post ukazał się dziś.
Jestem dorosła, wiem kiedy post powstał i nikt nie będzie z nami zadzierał na ten temat. Jeśli ktoś nie chce może do nas nie wpadać.
I chyba głupotą było by kopiowanie od kogoś, sama się dziwię na ten zbieg okoliczności.
Nie życzymy sobie pomówień, że coś zostało skopiowane 
z uzależnionych czy ze stardoll i my.

                                                                            mariksza i missmariksza

11 komentarzy:

  1. Ja już nie łapie. Mariksza i missmariksza to jedna czy 2 osoby?

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie uważam, ze ktoś coś skopiował i szanuję waszą i tylko waszą pracę. nikt nie powinien tu nikogo o cokolwiek oskarżać.

    .Nielegalna,

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniula - to dwie osoby. A co do zaszłej sytuacji, to zgodzę się z tobą, Iwonko. Ja przecież piszę na blogu i widziałam, kiedy powstała wersja robocza posta. Skoro tak się czepiacie, to ja mogę kogoś oskarżyć, bo ktoś na swoim blogu (czytaj większość) umieścił wybór dnia? To chore. Wszyscy mogą sobie mówić co chcą, ale ja znam prawdę. Natalia oraz Iwona to wspaniałe osoby, które nie muszą niczego od nikogo ściągać, bo same piszą świetne posty. A jeśli coś wam przeszkadza, to u góry widnieje czerwony krzyżyk. iga777, jedna z redaktorek bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. nikitaposh1
    Ja uważam że post skopiowany to post który nie różni się niczym od innego postu ( czyli jest identyczny !!! kropka w kropkę !!!) Jeżeli ktoś ma z tym problem to jego sprawa a pisać tego nie musi !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam ,że napewno wy nic nie skopiowałyście , gdyż obie jesteście niesamowite . I wasze artykuły są najlepsze. !
    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem szczerze czy jest tam gdzieś taki artykuł, bo nie czytam tych blogów już, ale uważam, że osoba, która was oskarża oprócz tego że napisała, że ukazał się już taki artykuł gdzieś, powinna pokazać tutaj gdzie widzi podobieństwa. I zgadzam się z Igą. Czy teraz każdy kto opublikuje Wybór Dnia, będzie kopiował od innych? Przecież to śmieszne.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie czytam innych blogów, ale wierzę, że to wasz artykuł i uważam, że nie można nikogo bezpodstawnie oskarżać.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. skopiowałyście coś chamsko?nie! a więc niech się odczepią. -.-

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że ostatnio wypowiadałam się na ten temat. Naprawdę jestem zaskoczona, że trzy posty powstały w tym samym czasie, chyba, że pisze je jedna osoba, w co wątpię.
    przepraszam za pomyłkę, jeśli to była moja pomyłka



    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do informacji, to rzeczywiście zobaczyłam na innych blogach o stardoll podobne artykuły do tych które tu są, ale twierdzę, że każdy może pisać o tym co chce i kiedy chce, a to, że artykuły pojawiły się na tych blogach w podobnym czasie to tylko przypadek, nie ma więc kogo oskarżać. Tak samo jest np: z CG i NCG na wielu blogach pojawiają się podobne oceny i nikt nie uważa, że ocena czy opis był skopiowany.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  11. To przykre,że inni oskarżają Iwonkę i Natalię o skopiowanie czyjegoś postu.Nie jestem redaktorką,wiec nie widziałam,kiedy powstał post,ale wierzę Wam,dziewczyny,że po prostu dodałyście go kilka dni po napisaniu.I nie ma w tym Waszej winy,że na innym blogu też pojawił się w tym czasie post o Twiggy.Widocznie ktoś zazdrości Wam bloga albo boi się o inny,bo Wasz okazał się lepszy-może dlatego napisał tak krzywdzący komentarz? Nie wiem :( W dodatku-no właśnie,czy za chwilę dodanie postu o wyborze dnia też będzie uważane za skopiowanie czyjegoś artykułu? -.- Nie przejmujcie się,dziewczyny i piszcie dalej :) Jak widzicie-my,obserwatorzy,wiemy jak jest i nie pozwolimy,by ktoś próbował zniszczyć tego bloga fałszywymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!