Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza kajajest
Ubiór: Z początku zdziwiły mnie tak zwane warstwy. Nie mają one tutaj najmniejszego zastosowania, gdyż są przykryte kolejnymi ubraniami. Mnie wszystko w miarę pasuje. W miarę - zmieniłabym spodenki. Nie sądzę, aby ich odcień gdziekolwiek pasował. Poza tym zamieniłabym ten płaszczyk na inny oraz w ogóle usunęłabym aparat. Muszę przyznać plus za moje ukochane połączenie - sweterek oraz kołnierzyk. W sumie nie jest tak źle.
Części twarzy, ich rozmieszczenie i włosy:  Z części twarzy spodobały mi się tylko usta. Nos oraz oczy zamieniłabym na inne. Rozmieszczenie jest bardzo dobre i nie mogę się do niczego przyczepić. Jeśli już chciałaś zrobić efekt chłopczycy, ja proponowałabym inne włosy (patrz prawa strona). Sama kiedyś takie miałam i wyglądały korzystniej.
Makijaż: Make - up nie przypadł mnie do gustu. Nie dość, że nie toleruję takich  może nie mocnych, ale przypominających o przysłowiu "Co za dużo to niezdrowo" malowideł, nie ma on się nijak do stylizacji. 

Ubiór: Chciałam zrobić z ponurej chłopczycy, piękną, pełną wdzięku kobietę. Według mnie całkiem dobrze mi to wyszło, pomijając buty. Niestety nie znalazłam żadnych, które nie rzucałyby się tak bardzo w oczy. Chciałam dobrać jakąś szarą torbę, jednakże takiej nie znalazłam.
Rozmieszczenie części twarzy i włosy: Nie zmieniłam tu za wiele. Jednie opuściłam lekko usta. Gdybym miała tylko takową możliwość, usunęłabym piegi i zmieniła nos. Teraz nie wygląda to korzystnie. Mam wrażenie, że oczy wyglądają na podkrążone. Włosy spięłam i zmieniłam ich kolor na jaśniejszy. Naturalnie należy zmienić kolor brwi. Szczerze mówiąc nie jestem z siebie zadowolona i nie o taki efekt mi chodziło.
Makijaż: Wykonałam trzy proste czynności: pomalowałam usta, podkreśliłam oczy tuszem i musnęłam powieki cieniem. Według mnie nie jest źle, aczkolwiek wszystko psują nietrafione części twarzy. Gdybym tylko mogła je zmienić... No cóż, piegi niczego nie poprawiają

 Nie popisałam się.  Chciałam stworzyć coś fajnego, ale przesadziłam. A waszym zdaniem, co powinnam tu zmienić?


13 komentarzy:

  1. Muszę być szczera ale przed było lepiej! Jeśli chodzi o twarz obniżenie ust nie wyszło doll na dobre- razi mnie za duża przestrzeń pomiędzy nosem a ustami, poza tym usta nie znajdują się na brodzie!- za nisko. Makijaż znakomicie pasował do jesiennej stylizacji i nadawał wyrazistości twarzy doll. Stylizacja też niestety nie udana- te wystające galoty nie są ani trochę kobiece, gdybym miała się tak ubrać to zdecydowanie wybieram pierwszą opcję, jest ciekawa, poprawna kolorystycznie, dobrze dobrane buty a zestaw getry + spodenki jak najbardziej na czasie. Nie chcę tu absolutnie krytykować po prostu wyraziłam moje zdanie. Tym razem po prostu nie wyszło... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, wiem. Ja też nie jestem zadowolona, ale widziałam gorsze metki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bywa :) ale poprzednie nie były złe :) Cieszy mnie to, że masz zdrowe podejście.

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem przed było lepiej... mam ją w znajomych ;) !
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  5. mi niestety brakuje głowy!!! nie cierpię jak pokazywane są lalki-modelki bez głów. Ucięte na szubienicy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie zwróciłam uwagi ale faktycznie te pantalony pod spódniczką są zbyteczne młodej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej "przed". Doll nie jest ładnie w tych obniżonych ustach :/

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że lepiej przed. I stylizacja i makijaż bardziej mnie zachęcają. chociaż "po" wybrałaś ładniejszą fryzurę.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety,metamorfoza do bani :P
    Powiem szczerze, przed metamorfozą Doll jest prześliczna i świetnie ubrana- wszystko do siebie pasuje, łącznie z makijażem. Wiem, że nie lubisz piegów,ale to tak jakbyś krytykowała piegusa za to że natura obdarzyła go 'cętkami', a przecież piegi dodają uroku! Strasznie zazdroszczę naturalnym pieguską, najczęściej to prześliczne dziewczyny...
    KAJAJEST- gratuluję pięknej Doll!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie podoba i tak i tak

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  11. Katerima, słuchaj. Nie powiedziałam, że nie lubię piegów, tylko, że do metamorfozy nie pasują. Sama kiedyś miałam piegi i nie wiem skąd wnioskujesz, że ich nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja przed jest znacznie lepsza, chociaż nie pasuje mi tam ta fryzurka, co do " po" to jest tu znacznie ładniejsza fryzura, ale co do obniżenia ust, to według mnie były dobrze. Stylizacja po mi się niepodoba, ale czasami tak wychodzi.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż..Doll 'przed' i Doll 'po' to dwa różne światy.'Przed' Dollka jest chłopczycą ubraną w ciemne kolory,'po'-delikatną dziewczyną w ciuszkach o bardziej pastelowych odcieniach.Ciężko je porównywać,ale i ja jestem za jej wyglądem przed metką.Stylizacja podoba mi się,zwłaszcza te buty,makijaż jest ok,twarz Doll jest bardzo ładna.Po metamorfozie:stylizacja nawet ok,ale też zmieniłabym buty,a te spodenki usunęła-wtedy byłoby w miarę ok.Twarz jest ładna,choć ust bym nie obniżała.No cóż,bardziej podoba mi się 'przed',ale 'po' tragedii nie ma.Mimo to stawiam na 'przed'.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!