Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W poszukiwaniu stylu idealnego- Steampunk
Witajcie królewny i królewicze!
Postanowiłam zaprezentować Wam coś nietypowego. Będzie to steampunk.
Steampunk to nurt stylistyczny w filmie, literaturze, modzie i komiksie. Jest to odmiana fantastyki naukowej
 i boczna gałąź cyberpunku. Jednak jest skupiona na mechanice, a nie na elektornice jak w cyberpunku.
 Charakterystyczne dla steampunku zainteresowanie rozwojem techniki często prowadzi do kreowania wynalazków nieznanych w naszej historii. Nurt zaliczany jest do tzw. historii alternatywnych.
W literaturze akcja jest rozgrywana zazwyczaj w epoce wiktoriańskiej.

Niestety na stardoll próżno szukać steampunkowych elementów, 
przez co trudno jest dobrze odwzorować ten styl.
Oto moja stylizacja w tym stylu.

Podoba Wam się ten styl? Komentujcie!



Jaki styl chcielibyście zobaczyć w kolejnych odsłonach? Czekam na propozycje.

24 komentarze:

  1. Kocham ten styl :) Może nie mogłabym sama się tak ubierać, ale uwielbiam na niego patrzeć :)

    W następnej odsłonie chciałabym Ganguro xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DAJESZ TADZIEJ DAJESZ TADZIEJ XDDDDDDDD Ale nie no pomysł świetny

      Usuń
    2. Any Ty tez zrób swoją na ganguro:P

      Usuń
    3. Jeee wreszcie sie to przezwisko rozprzestrzenia i juz nie bede Antkiem na wieki (poskakalabym, ale co bede ludzi budzic?)! W sumir zaden problem, moze lekko z pomalowaniem na bialo nosa, ale mozna przerobic. :D Juz mam nawet zarys, ale watpie, ze zostanie to normalnie odebrane. To po prostu plastik w bardziej odjechanej wersji cnie.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy styl, mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy styl :) chciałabym zobaczyć tradycyjnego punka :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny, szczerze mówiąc nigdy o tym nie słyszałam :p

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę o takim czymś, niestety mi się nie podoba. Stylizacja dobrze przedstawia styl, ale tak jak już pisałam - totalnie nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten styl, ubierałam się tak jak miałam 10 lat ♥ Stylizacja nie odwzorowuje go bardzo dobrze, ale cóż, za dużo steampunkowych rzeczy na Stardoll nie ma (kiedyś co prawda były takie buty w Decades idealnie wpisujące się w ten styl).
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku pierwszy raz o czymś takim słyszę :D ale po wyszukaniu grafik w google od razu mi się skojarzyło z różnymi grami komputerowymi. jedyną rzeczą na stardoll, która wpadła mi na myśl to taki wisiorek z zegarkiem odpowiadający temu stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poszukiwaniu steampunkowych ubrań udało mi się stworzyć nawet stylizację :D http://pl.tinypic.com/view.php?pic=qsvxxg&s=8#.U0vy7_l_vSs

      Usuń
    2. Jejciu! Chciałabym napisać jakąś konstruktywną opinię na temat tej stylizacji, ale nie umiem...
      Genialna stylizacja. Uwielbiam.

      Usuń
    3. ojej, dziękuję :D

      Usuń
  8. Fajnie opisałaś ten styl. Nawet mnie zaciekawił :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego stylu. Stylizacja fajnie go odzwierciedla.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o takim stylu. Ciekawy, ciekawy xD
    W następnej odsłonie chciałabym zobaczyć klasyka : Hipstera ;)
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem co to za styl. Według mnie źle to wytłumaczyłaś i często powtarzają się różne słowa. Nie chcę Cię urazić...
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się ten styl.
    carmelelectra

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale na stardoll są rzeczy w stylu Steampunk! Cała kolekcja w Evening falls była temu poświęcona! Była bransoletka HB i buty LE z nazwą steam! Są również dostępne kultowe steamgogle na stardoll! Wystarczy odwiedzić sklep Evening Falls :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i była, ale ja nie mam zamiaru wydawać stardollarów na rzeczy, które założę tylko raz :)

      Usuń
  14. A i chcę zobaczyć Cyberpunk bo bardzo jestem ciekaw Twojej stylizacji w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz o tym słyszę. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :) W następnym puści chciałbym zobaczyć punk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I tak cię muszę zhejcić więc HAHAHA HA HA HA HA HA HA HA nochybanie ;-; Brakuje mi brązu i jakiejś mechaniki, kół zębatych i takich rzeczy, takiej jakby starej techniki, dziwnych rzeczy, drutów

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!