Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #christmas,vol.1

Czas rozpocząć moją świąteczną eskapadę. Tak jak i w ubiegłym roku przygotowałem dla Was trzy posty na te wyjątkowe dni. Na pierwszy ogień poszła stylizacja z małą czarną. Klasyka, ale w jakże udziwnionym, niepraktycznym i stylowym wydaniu. Na pierwszy plan wysuwa się kokarda. Tak duża, że pewnie zajmie dwa miejsca przy wigilijnym stole. Jednocześnie przypomina, że najlepszym prezentem są ludzie i czas spędzony z nimi. Złoto to dla mnie kolor świąt, a czarna baza tworzy dla niego fantastyczne tło. Zestaw złotych bransoletek oraz kolczyki nie do pary. Jeden ginie gdzieś w fałdach kokardy, a drugi odmierza czas do pojawienia się pierwszej gwiazdki. Czasami należy błyszczeć jaśniej niż świąteczne drzewko. Makijaż również w złocie, ale z małym twistem. Czarna, graficzna kreska oraz złoty eyeliner konturują oko. Czerwone usta ombre kolorem przypominają wigilijny barszcz, za którym osobiście nie przepadam. Tradycje jednak należy pielęgnować.

7 komentarzy:

  1. dziwnie wygląda ta kokarda xd ale reszta stylizacji jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymarzona! Zachwycila mnie zlota bizuteria, jest tak obficie, ale w dobrym guscie. Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój gust został zaspokojony! Cudnie wygląda makijaż, złote dodatki, wykonanie stylizacji.
    Zakochałam się w butach ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny dobór włosów oraz makijażu, dopełnia to cała stylizacje ktora wyglada oszałamiająco..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba! Całość robi wrażenie i przyciąga blaskiem. Jak dla mnie jednak z Twoich najlepszych stylizacji, a na pewno moja ulubiona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba całą stylizacja, ta kokarda robi robotę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw genialny, ale "zarys fabularny" tłumaczący to dzieło jeszcze lepszy :DDD

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!