Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia

Pożegnanie 2020
Za nami naprawdę trudny rok, 366 dni życia w niewiadomej co będzie jutro, jak obecna sytuacja się rozwinie i jak na Nas wszystkich wpłynie - negatywnie czy pozytywnie? Mówią, co nas nie zabije to nas wzmocni, jestem ciekawy - jak na Was wpłynął ten rok?
Zostaliśmy poddani wielu trudnym próbom, niektórzy wielokrotnie zostali odcięci od pracy, przejście na zdalne nauczanie, które, w mojej opinii, nie porównuje się do tego, czego można wyciągnąć z lekcji w szkole. Zakazy i nakazy, rok chodzenia w maseczkach, przez które bardzo często trudno funkcjonować.
Nawet nie wiecie jak tęsknie za kinem! W poprzednim roku zacząłem regularnie chodzić do kina, byłem w nim kilka razy w miesiącu, teraz zostają tylko wspomnienia. Czekam niecierpliwie na otwarcie!
Można by tak wymieniać dalej, ale warto skupić się też na pozytywach. Siłownie zamknięte? Można poćwiczyć w domu, co prawda na pewno nie daje to takiej radości, ale ja osobiście to nawet polubiłem. Zdarzają mi się dłuższe przerwy, brak motywacji, ale każdy powrót do ćwiczeń to duma i zadowolenie, efektów może szałowych u mnie nie ma, ale samopoczucie lepsze - a to chyba najważniejsze!


2020 dla QoF

Rok ten dla bloga nie był jakiś krzywdzący, każdego miesiąca pojawiało się wiele atrakcji dla Naszych czytelników, redaktorzy nie zawodzili z pisaniem postów, zawsze było co czytac, coś o czym można było podyskutować. W tym roku napisaliśmy dla Was więcej postów niż w 2019! Specjalnie z tej okazji przygotowałem drobne statystyki aby w pigułce zobaczyć jak wyglądał 2020.

450
suma postów
37
średnia postów w miesiącu
1
min. postów dziennie
5540
komentarzy
12
średnia ilość kom. w poście
17
otrzymanych statusów Elity
8
średnia członków Elity
4
cały rok w Elicie
Osobami, które utrzymały status Elity QoF przez cały rok są..
Anulcia345
Izolda1996-k
Ksante
martusia-16
... zapraszam Was po odbiór nagrody w wysokości 100sd na konto QueenCrew.
Największą atrakcją roku okazał się oczywiście konkurs etapowy Modowi Rywale. Była to już piąta edycja i mam nadzieję, że nie ostatnia! Zorganizowanie takiego konkursu jest mimo wszystko trudnym wyzwaniem, tym bardziej, że stawiam na jakość, cała organizacja musiała być dopracowana do najdrobniejszego szczegółu, co było poniekąd awykonalne. W trakcie konkursu trzeba było nagle zmienić sposób głosowania, bo było wiele niejasności. Po tej zmianie, głosy z około 100, spadły do około 30.
Patrząc na statystyki, wszystkie top 10 postów z 2020 należą do konkursu. Były najczęściej wyświetlane i komentowane. Strona konkursowa została wyświetlona ponad 4000 razy!
62
uczestników
800
średnia wyświetleń posta
4000
pula nagród
MajkaStar1999
zwycięzca


Powitanie 2021
Miejmy nadzieję, że 2021 będzię rozpieszczać nas bardziej niż ten rok. My razem z całą redakcją Queens of Fashion życzymy Wam przede wszystkim wytrwałości, cierpliwości i spokoju, a w tym wszystkim również szczęścia i pomyślności! Samych dobrych chwil i jak najmniej zmartwień, jest to nieuniknione, więc mimo takich chwil - wyciągajmy lekcje, dzięki temu stajemy się świadomi i nie popełniamy tych samych błędów!


Szczęśliwego nowego roku!

8 komentarzy:

  1. dla mnie ten rok był fatalny,nie dość że zaatakowała pandemia to i w życiu prywatnym bardzo ciężko miałam....a jeszcze na ostatni dzień tego roku prawdopodobnie dojdzie do sprzeczek bo w pracy miałam mieć skrócone godziny a teraz znowu będę pracowała do 22:00 a jest przecież zakaz przemieszczania się....masakra....mam nadzięję,że rok 2021 będzie choć trochę lepszy od 2020

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem z wami na blogu krótko, bo dopiero od października, kiedy wróciłam a Stardoll po 7 latach przerwy, ale jestem ciekawa wszystkiego co nas czeka na blogu w 2021. W życiu bywało różnie i bardzo ciężko i radośnie, mimo wszystko mam nadzieję że przyszły rok będzie lepszy. I tego życzę również wam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mam patrzeć na 2020 w porównaniu z 2019 to chyba 2019 był gorszy dla mojej rodziny. W 2020 udało mi się zaliczyć nawet trzy (bezpieczne) wyjazdy za granicę. Brakuje mi tak jak Tobie - kina no i restauracji...
    Mam nadzieję, że w 2021 wszystko stopniowo będzie wracać do normy i za pół roku może będzie normalnie :) Tego nam wszystkim życzę w 2021 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie też najbardziej brakuje restauracji, no i koncertów :( beznadziejne jest to że nie można zjeść na miejscu nigdzie. A koncertów i tych które bym oglądała i które bym śpiewała :( cały repertuar który przygotowywaliśmy poszedł... No został nieskorzystany

      Usuń
  4. Szczerze? U mnie osobiście 2020 był lepszy od poprzedniego.... przez cały 2019 rok byłam bez pracy, czułam się obrzydliwie. W 2020 udało mi się znaleźć taką, która mi odpowiada, a do tego w końcu stać mnie by wyprowadzić się na swoje ♥ Też nie cierpię zdalnej nauki oraz zamkniętych lokali i bardzo mnie boli, że wiele moich ulubionych knajp upadło :( Mam nadzieję, że 2021 będzie rokiem zmian, ale tylko na lepsze!!! Tego życzę Wam wszystkim :)
    Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie 2020 to katorga i tragedia, gorszego roku nie było w moim życiu.... Cóż, może coś w 2021 się zmieni i będzie choć odrobinkę lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję osobom, które były cały rok w Elicie :)
    Życzę Wam wszystkiego, co najpiękniejsze w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow nie sadzilem ze az tak systematycznie komentowalem :D takze czekam na otwarcie silowni i tych wszystkich atrkacji, ktore oferuje miasto. Chce w koncu spedzuc czas w milym towarzystwie w muzeum. Coz, oby ten rok nie byl tylko gorszy ;) zycze Redakcji wszystkiego dobrego, aby pasja, zapal i kreatynosc Wam zawsze towarzyszyly :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!