Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
The Beach

 Hej! 


Tym razem postanowiłam ponownie zestawić ze sobą kontrastowe. 
Nie miałam jakiegoś konkretnego pomysłu na dzisiejszy post przez brak czasu ze względu na studia i pracę, ale mam nadzieję, że spodobają się Wam stylizacje :  )

Pierwsza powstała pod wpływem inspiracji jedną z ostatnich dostaw. 
Bardzo spodobała mi się ta spódniczka i pasek, przypadkowo połączyłam te artykuły z body (którego chyba jeszcze ani razu nie użyłam.. X"D) i tak oto powstała ta stylizacja.
Jeśli chodzi o drugą, niedawno kupiłam w plazie ten sweterek, wcześniej jakoś nie za bardzo mi się on podobał, ale w rl zaczęłam mieć trochę "bzika" na punkcie tego typu kardiganów X"D
Stąd też taka propozycja : )
Dajcie znać co o nich sądzicie! Czy też podobają się Wam takie kardigany? 

Stylizacja nr 1
Okulary Vinyl | Choker Limited Edition | Naszyjnik Nelly.com | Body Bonjour Bizou |
Rękawiczki Inspired by Gucci | Pasek Bonjour Bizou | Spódniczka Bonjour Bizou | Bransoletka Mr. | Kozaki Inspired by Gucci

Stylizacja nr 2
Opaska Subcouture | Kolczyki The JetSet | Koszula Antidote | Sweter Royalty | Torebka Antidote | Spodnie Nelly.com | Skarpetki Wild Candy | Buty Active

Ps
Osobą, która została wylosowana w moim Mikołajkowym poście jest martusia-16 : ) 
Zapraszam do mojej księgi gości po odbiór nagrody : )

EDIT
Post ,,Featuring" pojawi się za tydzień.

10 komentarzy:

  1. Obie bardzo mi się podobają :) Pierwsza jest taka drapieżna i niegrzeczna. Podoba mi się ten pasek, chyba zwrócę na niego uwagę przy okazji zakupów w Starplazie.
    Też mam ten sweterek z Royalty i uwielbiam go! Wymieniłabym może buty, ponieważ niezbyt je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kontrastowe stylizacje. Pierwsza kojarzy mi się z bardzo odważną i mocną kobietą natomiast druga z taką słodką dziewczynką. Obydwie są naprawdę ładne a zestawienie ich obok jeszcze bardziej eksponuje ich mocne cechy :)
    ola4077
    ps. czy zostałam wylosowana 9 grudnia w kalendarzu adwentowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 09.12 wygrałaś nagrodę z kalendarza adwentowego : )

      Usuń
  3. druga stylizacja jest bardzo ładna :) mimo,że nie lubię tego typu butów,sweterek sama mam i chyba nigdy go nie użyłam xd pierwsza mi się nie podoba,nie moje klimaty xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps.dzięki za nagrodę, zgłoszę się jutro bo już dzisiaj nie mam możliwości xd

      Usuń
  4. Śliczne propozycje!
    Pierwsza jest nieziemsko dobra, ta spódniczka jest naprawdę ładna i ślicznie wystylizowałaś ją tutaj.
    Druga bardzo mi się podoba kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza 😍😍😍 druga tez mi sie podoba, ostatnio podobaja mi sie takie swetry, szkoda ze meskich nie ma zbyt ladnych

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są świetne, w pierwszej podoba mi się pasek i te kozaki, popróbuję może je dorwać w bazarku. Druga stylka trafia w moją estetykę kolorystyczną, chociaż w realu nie chodzę w takich swetrach. Lubię torebki w tym fasonie (ta konkretna przez napisy nie zostanie moją ulubioną, ale krój ma fajny)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje mi się podobają, ale 2 wygrywa dla mnie. Fajna, codzienna stylizacja i w prawdziwym życiu sama bym się na taką skusiła

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!