Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Tiffany Top

Hej!

Tydzień temu razem z Michałem stworzyliśmy dla Was stylizacje z rękawami Fallen Angel.
Stylizacja, która bardziej się Wam spodobała, należy do Michała! 
Gratulacje i dziękuję za wystąpienie w moim poście! 
Tym razem osobą, która współtworzy ze mną post jest Kamil ; ) 

Rzecz do dzisiejszego posta ponownie wybrałam ja. 
Zostałam poproszona o coś "dostępnego" haha, więc wybrałam prostą, białą bluzkę z Archive. Wybrałam ten artykuł, ponieważ lubię proste ubrania, a poza tym wystylizowanie takiej rzeczy daje większą "dowolność" doboru artykułów.
Co sądzicie o naszych stylizacjach i o samym artykule? 





Stylizacja Kamila
Kolczyki It Girls | Bluzka Archive | Bluzka By Malina | Rękawiczki Archive | Bransoletki Archive + Givenchy Tribute | Torebka Bonjour Bizou | Spodnie Velvet Orchid 

Moja stylizacja
Opaska Subcouture | Kolczyki Voile | Blezer Elle | Bluzka Archive | Pasek Limited Edition | Zegarek Couture Tribute | Torebka Vinyl | Spódniczka Kitsch | Buty It Girls


9 komentarzy:

  1. bluzka mi nie przypadła do gustu,raczej nie kupiłabym jej....jeśli chodzi o stylizacje to zagłosowałam na drugą propozycję,choć pierwsza też jest ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jest ta bluzeczka, nie zauważyłam jej wcześniej, ale to dlatego, że Archive traktuję trochę nie najlepiej :P
    Bardzo podoba mi się stylizacja Kamila, ta bluzeczka fajnie współgra ze spodniami, dlatego mój głos należy dziś do Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się kształt tej bluzki, więc jej nie kupię. Obie stylizacje są fajne, ale wolę propozycję Kamila, bo w niej bluzeczka jest bardziej widoczna. Ładne spodnie, nie widziałam ich wcześniej chyba :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzac na Twoja stylizacje zalujw ze nie mam tej opaski. Stylizacja bardzo w moim stylu, ale glos oddaje na Kamila. Kupił mnie rekawiczkami z bizuteria 🙈

    OdpowiedzUsuń
  5. Którą stylizację wybrać, kiedy obie są równie dobre? Chyba postawię na Wiktorię, bo zauroczyła mnie ta opaska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj postawię na Kamila, za tę odrobinę koloru, którego ostatnio trochę brakuje w stylizacjach z tej serii. Niemniej jednak obie propozycje ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są świetne, ale zakochałam się w opasce u emu.musi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są świetne, ale czerwone spodnie wygrały

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!