Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #77

10 komentarzy:

  1. Jedyne co mi się nie podoba w tym zestawieniu to te włosy. Wszystko jest bardzo spójne ze sobą, świetna stylizacja. Torebka ożywia szarą bazę, ciekawy efekt uzyskałeś przez niebieskie elementy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba makijaż, szkoda że jest zasłonięty okularami. Ogólnie bardzo udany zestaw :) Zgadzam się jednak z Ksante co do włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Poza fryzura jest swietnie. Kolorystyka najbardziej mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jest bardzo ładna :) tylko znowu ta fryzura,której nigdy nie polubię :c

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś nie przypadła do gustu ta stylizacja, mam wrażenie, że poszczególne elementy średnio się komponują. Makijaż i aranżacje natomiast super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie zostanę fanką tej fryzury, ale stylizacja mi się podoba :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta fryzura nigdy mi się nie podobała ale tutaj wygląda zaskakująco dobrze, totalnie nie rozumiem tych komentarzy, że nie pasuje, bo według mnie właśnie pasuje jak nigdy :D Za makijaż jak zawsze ukłony. Stylizacja też fajna, chociaż brakuje mi jakieś skórzanej kurtki, żeby podbić charakter tej stylki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestawienie. Fryzura jest okej, ale chyba nie tutaj. Postawiłabym na jakąś krótką

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się fryzura bardzo podoba, odbiega od fryzur które każdy chciałby nosić. Makijaż mnie zaintrygował, ogólnie cala twarz lalki mi się bardzo podoba :)
    Outfit jest również ciekawy, torebka zwraca na siebie uwagę.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!