Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aranżacje wnętrz - świąteczne inspiracje

 


Witajcie kochani! 
Dziś przygotowałam dla Was masę inspiracji na świąteczny apartament :) Nie przedłużając zapraszam do oglądania i komentowania! 

Część z tych aranżacji mogliście już widzieć w zeszłym roku, ale chciałam żebyście mogli się zainspirować. Starałam się, żeby wnętrza były odmienne, postawiłam także na różne choinki. Aktualnie na stardoll mamy całkiem spory wybór dodatków świątecznych, które możecie wykorzystać by przystroić wasze pokoje.  


W pierwszym wnętrzu postawiłam na cieplejsze kolory i drewno. Kominek, lampy oraz książki dodają aranżacji klimatu. Postawiłam także na klasyczną choinkę z biało złotymi ozdobami. Myślę, że wygląda tu pięknie. 
Poniżej możecie zobaczyć totalnie coś innego. Jasne wnętrze ocieplone zielonymi akcentami. Mimo, że to nie mój klimat to jestem zakochana w tym wnętrzu i uważam, że jest najfajniejsze ze dzisiejszych. A jak Wam się podoba? 



         To wnętrze możecie kojarzyć z tamtego roku. Ciepłe odcienie beżu i choinka z dodatkiem różu. Bardzo mi się podoba to jakiego klimatu nabiera ta aranżacja dzięki widokowi za oknem. Oczywiście nie mogło zabraknąć świątecznych dekoracji i wieńca, który w tym roku jest moim ulubionym akcentem.  Niżej z koli zobaczycie coś z klasyczną choinka z czerwonymi ozdobami. Nie wiem jak Wam, ale mi ten kolor bardzo kojarzy się ze świętami a mimo to w domu nic czerwonego nie mam. Zauważyliście też na pewno, że wykorzystałam ponownie choinkę z pierwszej aranżacji. Dodałam do niej tylko trochę innych ozdób (nadal możecie je wszystkie znaleźć w Plazie) 


Oczywiście w tym poście nie mogło zabraknąć dwóch moich świątecznych wnętrz, które swoją drogą do tej pory były w moimi apartamencie. 
Które wolicie? 



Ostatnie wnętrze powstało we współpracy z Kamilem. On stworzył pokój a ja go umeblowałam. Nie chciałam go za bardzo zagracić (jest takie słowo?) ponieważ już sam w sobie robi wrażenie. Kolor różowy jest totalnym przypadkiem ale bardzo mi się tu podoba. Nie wiem tylko co na to Kamil. Uprzedzam, że zanim coś napiszesz powinieneś się dobrze nad tym zastanowić ;p 


Mam nadzieję, że znajdziecie tu inspiracje do swoich świątecznych wnętrz. Koniecznie dajcie mi również znać które wnętrze spodobało się Wam najbardziej :) 
Najciekawsze komentarze nagrodzę wybranymi choinkami! 



7 komentarzy:

  1. Tyle pięknych propozycji, że ciężko mi wybrać, masz do tego rękę :D
    Bardzo ładne są pierwsze dwa, są totalnie różne, ale mają w sobie magię świąt. Druga opcja mogłaby znaleźć się w moim mieszkaniu, lubię jasne wnętrza.
    Bardzo fajnie prezentują się również dwa zestawienia z Twojego apartamentu, ale wybieram pierwsze z tej dwójki, bo jest w nim akcent niebieskiego :D
    No i ostatnie, Twoja wspólna praca z Kamilem - ekstra. Te okna, widok zza nich - pięknie. Podoba mi się ten róż, pasuje mi do choinki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie totalnie kupiło pierwsze wnętrze – jestem maniakiem książek, pochłaniam je w ilościach wręcz hurtowych (dodatkowo w przyszłości chcę być literaturoznawcą), więc taka świąteczna biblioteczka to zdecydowanie moje klimaty. Moje świąteczne wnętrze też usytuowane jest przy biblioteczce, dlatego trochę kojarzy mi się z moim stardollowym domkiem.
    Druga aranżacja równie udana. Przypomina mi taki domek w górach, co sprawia, że ma niesamowity klimat.
    Trzecia także udana, ale dwie pierwsze robią efekt wow, więc trochę ginie na ich tle.
    Jestem również pełna podziwu, że umiałaś ładnie wykorzystać tę czerwoną kanapę – rzadko widzę ją w domkach, raczej kojarzy mi się ze starym Stardollem, a u Ciebie wygląda naprawdę świetnie. Mnie też kolor czerwony kojarzy się ze świętami, ale podobnie jak Ty – nie mam w domu czerwonych dekoracji.
    Spośród dwóch długich wnętrz wybieram drugie. Nie mam pojęcia, co jest powodem tej decyzji, ale ma taki ciepły klimat – aż chce się tam wejść i spędzić rodzinne święta.
    Wnętrze stworzone wspólnie z Kamilem także uważam za rewelacyjne. Bardzo lubię kolor różowy, także mogłabym w przyszłości udekorować swoje mieszkanie właśnie w taki sposób.
    Tworzysz rewelacyjne wnętrza, uwielbiam je oglądać! Zawsze są bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię ciemnych wnętrz, dlatego twoja pierwsza propozycja od razu odpadła. Później na szczęście znalazłam parę fajnych, które chętnie bym do siebie przemyciła po zastrzyku gotówki!

    Mój faworyt to ostatni pokój. Chylę czoła każdemu kto umie stworzyć od podstaw pokój, wow! Ten jest cudowny ; zarazem nowoczesny i przytulny, czasami mam wrażenie że te dwa określenie się wykluczają w jednym zdaniu. Te "nowoczesne" wnętrza często są zimne i puste, a te "przytulne" są przepełnione tkaninami i ciepłymi kolorami. Tu udało się to zrównoważyć i sama (jakbym była lalką :D) chętnie bym w takim pokoju urzędowała. Dodatkowo, fajny widok za oknem. Czy to góry? No i ten piesek!

    Trzeci pokój od góry licząc - ten z odcieniami beżu i różem - jest cudny. Jeśli mam być szczera to trochę tak widzę święta; jest ogromna choinka z prezentami, stół z potrawami i rozpalony kominek! Podoba mi się sama struktura kominka i wieniec. Sama robię w prawdziwym życiu wieńce, ale więcej tam bombek niż zieleni haha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudowne, ale jeśli mam wybrać jedno, to 3 od końca ♥ Wolę chłodne kolory i ten niebieski jest tam super ♥
    Ostatnie jest mega zrobione, jestem pod wrażeniem. Totalnie nie umiem dekorować, więc podziwiam!!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie, trzecie i ostatnie najbardziej mi sie spodobaly! W kazdym razie kazda aranzacje uwazam za udana. Jestem pod wrazeniem rozplanowania tak duzej przestrzeni w Alpine Chalet - wszystko jest idealnie dopasowan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie pierwsze i ostatnie - to moje top 1 ex aequo. Pierwsze za ciepło i przytulny klimat bijący z niego oraz za tą biblioteczkę, która dodaje wnętrzu charakteru. Ostatnie wnętrze za jego niepowtarzalny układ, przestrzenną perspektywę. Dla mnie tego typu pokoje to majstersztyk na Stardoll, a ten tutaj ma dobrze zachowane zasady perspektywy, ładny widok za oknem oraz akcent koloru w środku. Ten róż moim zdaniem był strzałem w dziesiątkę, bo pokój wygląda niebanalnie. Ten kominek to już w ogóle wow za pomysł. Luksusowe i gustowne wnętrze, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli szukasz porządnego kominka z zastosowaniem nowoczesnych technologii to polecam ofertę firmy Ignif - https://ignif.com/wklady-kominkowe/ Jestem pewna, że Ci się spodoba :) Sama mam kominek od nich i jestemz niego mega zadowolona! Jakość wykonania jest bardzo wysoka, design nowoczesny. Czas realizacji zamowienia jest krótki.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!