Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Leather Jacket Green

Hej!


W poprzednim tygodniu razem z Kamilem stworzyliśmy dla Was stylizacje z bluzką Archive.
Szczerze myślałam, że stylizacja Kamila wygra, ale doszło do remisu X"D
Gratuluję i tak oraz dziękuję za udział w pościku ; )
W tym tygodniu po raz pierwszy zaprosiłam Kingę : )


Ponownie ja wybierałam rzecz do posta. Postanowiłam wybrać zieloną kurtkę, która niedawno pojawiła się w Plazie.
Wybrałam ją, ponieważ poprzednio ktoś wspomniał, że ostatnie stylizacje są na czarno, czy coś takiego. Dlatego postanowiłam to zmienić i (aż niemożliwe XD) wybrałam kolorowy artykuł!
Wybrałam ją też dlatego, że ostatnio udało mi się kupić sweter z LE, który mam na doll : )
W sklepie niezbyt przypadł mi do gustu, ale jak zobaczyłam go tanio na bazarze, postanowiłam kupić.
Co sądzicie o kurtce i naszych stylizacjach?



Stylizacja Kingi 
Sweter Archive | Naszyjnik Vinyl | Kurtka It Girls | Czapka Nelly.com | Kozaki Rio

Moja stylizacja 
Okulary Rio | Kolczyki Bonjour Bizou | Golf Museum Mile | Sweter Limited Edition | Pasek Velvet Orchid | Płaszcz It Girls  | Torebka It Girls | Spodnie The JetSet | Buty Vinyl

8 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są ładne, ale przekonała mnie stylizacja Kingi. W twojej stylizacji zmieniłabym buty na jakieś inne

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka jest bardzo ładna. Podoba mi się, że obie poszłyście w stonowaną kolorystykę, pasujecie do siebie. Obie stylizacja są naprawdę super, ładny dobór dodatków - u Ciebie spójny kolorystycznie, a u Kingi elegancki. Mam problem z wyborem jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka mi nie przypadła do gustu,nie mój styl,jeśli chodzi o stylizacje to zagłosowałam na Kingę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi także obie się podobają, ale postawiłam na Emu.musię. Nie rozważałam wcześniej zakupu tej kurtki, ale teraz chyba rozważę bo wygląda obiecująco. Jakoś wcześniej nie widziałam jej w stylizacjach, a tu mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam duży problem z wyborem, bo podobają mi się po równo. Bardziej podoba mi się twoja propozycja od pasa w gorę, a od pasa w dół propozycja Kingi. Jakby je złączyć razem to by było idealnie xD
    Zastanowię się jeszcze na kogo zagłosuję ostatecznie.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka jest super, od razu trafila na wishlist. Zastnawiam sie czy w rzeczywistości czegis takiego nie kupic, ale podejrzewam ze jest to cos bardzo chwilowego. Co do stylizacji to powstrzymam sie od glosu. Niby jest ok, ale w kazdej cos mi nieco przeszkadza. U Kingi podoba mi sie bizuteria i czapka, ale wystajace rekawy srednio wygladaja. Natomiast u Ciebie ladnie wyglada gora. Przeszkadzają mi tylko buty. Wiem, ze duzo osob zaklada sandaki do dosyc cieplych stylizacji, sam kiedys tak na sd robilem, ale teraz wybralbym bardziej zabudowane buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem na kogo zagłosować 😳 obie stylizacje podobają mi się po równo

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są ładne, ale w obu coś mi nie pasuje. U Kingi nie podobają mi się wystające rękawy – jakoś estetycznie mi to nie leży. Jednak reszta jest świetnie zrobiona.
    U Wiktorii z kolei przeszkadzają mi buty – kurtka i odkryte palce to nie jest moje ulubione połączenie. Ale góra jest świetnie skomponowana, więc oddaję głos na tę propozycję.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!