Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#26

 


Cześć! Święta coraz bliżej, więc w dzisiejszym poście postawiłam na uroczy sweterek oraz bralet w kolorze ciemnoczerwonym/bordowym, który kojarzy mi się ze świętami :) Sweterek zaś przywodzi mi na myśl mroźne wieczory, które pamiętam z okresu dzieciństwa. Za oknem biały puch, okna domów rozświetlone przez choinki odziane w kolorowe lampki. A jutro lepienie bałwana i zjeżdżanie na sankach! Ejjj ja chcę się cofnąć do tych czasów! Albo chociaż dajcie trochę śniegu na święta =D 


Sweterek jest dosyć drogi, bo kosztuje aż 18 sd, ale kupiłam go właśnie ze względu na te skojarzenia. Zresztą podoba mi się też jego wykonanie i nietypowe ułożenie na doll. W "pakiecie" dostajemy również podszewkę. Bralet natomiast kupimy za nieznaczną kwotę - 140 sm, Choćby dlatego warto go kupić. 


Stylizacja jest na pół elegancka, czyli taka jaką chciałam wykonać. Nie mogłam się jednak zdecydować, które buty wyglądają lepiej. Pierwsze jak mniemam nie będą się Wam podobały, aczkolwiek ja je bardzo lubię. Chciałabym mieć takie buty w realu, ponieważ lubię platformy :) 





8 komentarzy:

  1. Ejjj podoba mi sie!!! Ten borodowy komolet swietnie wyglada! Szkoda tylko ze torebka sie zlewa. Chyba bralet dalbym pod spod ewentualnie wybral tiulowe body. Chociaz tak tez jest dobrze =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opcja z pierwszymi butami podoba mi się bardziej. Ogólnie to ciekawe połączenie, siateczkowy top wygląda tu ekstra.
    Bralet zakupiłam, bo wydaje mi się, że można go wykorzystać na wiele sposobów. Sweter nie za bardzo mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. żadna z tych rzeczy nie wylądowała u mnie w szafie,jakoś nie przypadły mi do gustu....stylizacja niestety również mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. The brallete is so elegant and versátile, I liked how you stylized it with that mesh top.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie czuję się przekonana do połączenia takiego swetra z eleganckimi spodniami. Tej bluzki też nie lubię, więc nic więcej nie mogę powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam obie rzeczy :) Na ten sweterek jeszcze nie miałam pomysłu, ale z czasem na pewno coś zrobię.
    Obie stylizacje bardzo ładne, ale wolę drugi zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam sweterek, jest super ♥ Udało mi się już go wystylizować.
    Podobają mi się obie propozycje, ja bardzo lubię te buty po lewej!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie zbyt monochromatyczna ta stylizacja. Jakby zmienić spodnie na co innego to byłoby lepiej. Nad swetrem się zastanawiałam, ale póki co mnie do siebie nie przekonał, a bralet mam ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!