Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #NewYear'sEve


7 komentarzy:

  1. Perfekcyjne zestawienie ♥ Kocham te koronki!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się koronki nie podobają niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja jest bardzo ładna,jedynie te leginsy mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koronki! Jedynie ta suknia nie do końca mi do nich pasuje przez swoją śliskość i błysk :p ale makijaż jak zwykle sztosik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mogę się przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wkurzają mnie nogawki tych legginsów, bo to mi bardzo przeszkadza. Niemniej mi się ta stylizacja bardzo podoba! :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem ta stylizacja mi nie przypadla do gustu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!