Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysłowe stylizacje sylwestrowe

Hej!
W tym roku jest to ostatni mój post, więc z tej okazji ponownie razem z moim psiapsi postanowiliśmy zrobić dla Was coś ciekawego X”D
Jest to post sylwestrowy, także staraliśmy się nawiązać do tematyki dnia : )
Bez dalszego zbędnego komentarza zapraszam Was do rozwinięcia posta ; ) 

Nowy i Stary rok 
Pierwszym pomysłem, na jaki udało nam się wpaść, było nawiązanie do postaci Starego i Nowego roku.  
Klik przedstawia stary, naśmiewający się z nas rok 2020, który prawdopodobnie dla większości nie był najlepszy X”D (Nie wiem czy Wam też, ale przypomina mi trochę Zeusa XDD) 
Natomiast ja jestem nadchodzącym nowym rokiem, który ma być podobno lepszy, ale nigdy nie wiadomo, jak to wyjdzie XD  
Dla spostrzegawczych > zgadnijcie, co oznaczają trzymane przez nas zegary i do czego nawiązują hihi 

Kategoria: Łatwe XD 

Nagroda: 40sd  
Stylizacje Wampirkowe  
Zastanawiacie się pewnie skąd ten pomysł, czemu na nowy rok przebrania za wampiry?  
Po pierwsze, czemu nie? ; ) A po drugie, nawiązują one do średniowiecza.  
Razem z Klikiem liczymy na to, że uda nam się w nim wytrwać w przyszłym roku XDDD 
Ah i po trzecie! Coś “normalnego” chociaż raz musiało się ukazać!  
Nowy rok, nowi my : ) 
(Jk lol) 
Stylizacje Dziad i Baba 
Ostatnie, ale wcale nie najgorsze, stylizacje na Dziada i Babę.  
Powiem szczerze, że razem z Klikiem bardzo utożsamiamy się z tymi postaciami, jednak nie o to tutaj ma chodzić XD 
Tak oto wyobrażamy sobie sylwestrowe postaci w tym roku - dziadki siedzący grzecznie przed telewizorem, spędzający czas z telewizyjną dwójką. 
Czy może być coś lepszego w tak wspaniałą noc? 
Lalka Klika jest przygotowana wspaniale do świętowania, gdyż w pakiecie ma nawet zagryzkę ; )  
Wersja dla odważnych, Klik po północy tejże nocy : ) 

Kochani!  
Na sam koniec, chcielibyśmy życzyć Wam udanego sylwestra, bez względu na to czy spędzacie go sami, czy z kimś.  
Bawcie się jak najlepiej, albo po prostu spędźcie go spokojnie i co najważniejsze bezpiecznie!  
Życzymy Wam, aby nadchodzący rok 2021 był lepszy niż 2020, który jak już wspomniałam dla większości z nas nie był najlepszym rokiem : )
Samych sukcesów kochani ; ) 
Klusia ; * 




7 komentarzy:

  1. Zegary nawiązują do obrazu Salvadora Dalego 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i udane stylizacje! Wspaniałego nowego roku i wielu inspiracji, kochani 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Wasze stylizacje xD
    Zegary kojarzą mi się z obrazem Salvadora Dali. Kojarzą mi się z przemijaniem czasu, a nawiązywać mogą do tego, że sami kształtujemy nasz czas, przyszłość... nie wiem xD
    W tym roku to jestem tym Dziadem i Babą xD ale to dobry wybór, tak myślę :D
    Mam nadzieję, że w przyszłym roku też zobaczę Wasze stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje! Ja tylko do Salvadora Dalego dodam, że ostatnio zakupiłam 'przeróbkę' tego obrazu na koszulce z kotami! Świetna rzecz haha

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacje na wampiry mi się podobają :) są eleganckie i mi pasują na jakiś bal :D ja życzę Wam wszystkiego najlepszego w nowym roku,oby był lepszy niż też 2020,bo dla mnie ten rok był bardzo ciężki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegary to nawiązanie do "Trwałości pamięci" Dalego. Mi też Click w pierwszej przypomina Zeusa :D pewnie przez te promienie z głowy. Wampirki są przeurocze, a dziad z babą przezabawni XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozbawiliscie mnie tymi propozycjami :D Emu.musia jako Nowy Rok wyglada uroczo haha dziecko z pełnym makijazem :D pieknie wygladaja kreacje dla pary wampirow. Ciekawy pomysł na staruszkow, wersja po polnocy prawdziwa 🤣🤣

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!