Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
High Fashion Holiday

Hej! Z okazji świąt postanowiłem stworzyć dla Was specjalny post, w którym odtwarzam  charakterystyczne świąteczne postacie w wersji High Fashion.

 Jesteście ciekawi efektu? Zapraszam do postu ;)

Bałwan

Bałwan oczywiście jest biały, więc postawiłem na biały total look. Charakterystycznym elementem w bałwanie, jak dla mnie, jest pomarańczowa marchewka, która świetnie kontrastuje z bielą śniegu. U mnie marchewka jest w formie pomarańczowych okularów

Rudolf

Rudolf jak wiemy jest reniferem. Zatem w jego przypadku postawiłem na total beżowy look. Charakterystyczny czerwony nos u Rudolfa zamieniłem jak w przypadku bałwana, na czerwone okulary. Duża kokarda na głowie jest imitacją rogów u renifera

Elf

Elfy zazwyczaj ubrane są w strój składający się z dwóch kolorów-czerwonego i zielonego. Takie kolory wykorzystałem w mojej stylizacji.

Co sądzicie o stylizacjach? Dajcie znać!
Wesołych Świąt!

7 komentarzy:

  1. Bez dłuższego zastanawiania się jestem fanką Rudolfa! Idealne połączenie i bardzo pomysłowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest fajna,tylko wywaliłabym te okulary które wyglądają jak gogle to jeżdżenia na nartach xd pozostałe dwie wgl mi się nie podobają,kokarda jest koszmarna i ja bym ją wywaliła,co do trzeciej to to rajstopy strasznie się zlały ze spódnicą i wgl ich nie widać

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudolf jest super :>

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie podoba się każda stylizacja – podejście do tematu bardzo w Twoim stylu i właśnie to urzekło mnie najbardziej. Rudolf zdecydowanie wygrywa, ale każda propozycja ciekawa i nietuzinkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysl na świąteczne przebrania :) renifer najfajnieszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rudolf skrada każde serce, w tym moje!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!