Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Co z tym stardollem...... czyli ważny update.

 Cześć. 

Mam dla Was chyba dobrą wiadomość.

Zacznijmy od początku. Adobe Flash kilka miesięcy temu oświadczyło, że wtyczka nie będzie już aktywna. Po 31.12.2020 wtyczka zostaje zlikwidowana. A co ma z tym wspólnego Stardoll? Otóż cała strona opiera się na wtyczce, a brak tej wtyczki oznaczałoby dla Stardoll koniec.
Przez te kilka miesięcy było o tym bardzo głośno. Spekulowano koniec gry.
Dzisiaj Stardoll na Star Blogu wydał takie oto oświadczenie:

Czego się w nim dowiemy? Otóż stardoll znalazło rozwiązanie tej niefajnej sytuacji. Otóż stardoll będzie trzeba pobrać. Gra będzie działała w podobny sposób do IMVU, czy innych gier, które trzeba  pobrać, aby móc grać online. Już niedługo otrzymamy całą instrukcję od Stardoll. 

Co sądzicie o tej informacji? Cieszycie się, że stardoll nadal będzie funkcjonował?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!


26 komentarzy:

  1. Dzięki temu Stardoll będzie dalej żyć, ale przypuszczam, że przez takie rozwiązanie możemy nie doczekać się choćby zmian wizualnych, chyba, że się mylę (byłabym miło zaskoczona). Dla mnie pobranie takiego launchera to nie problem, większość gier jest teraz właśnie w takich launcherach i działa to super (wszystko w jednym miejscu). Zastanawiam się tylko czy ogarną coś dla wersji mobilnych (jak teraz można korzystać z Puffina).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście spodziewam się dużej zmiany wizualnej wraz z przeniesieniem stardolla, prawdopodobnie zrobią coś w stylu tej aplikacji downtown która chyba już nie działa(?). Czyli miasteczko, klikając na poszczególny budynek będzie przenosić nas gdzie chcemy, ciekawym byłoby to rozwiązaniem

      Usuń
    2. Masz na myśli to coś co było np. na Facebooku?
      Ogólnie byłoby to na pewno ciekawe rozwiązanie, w końcu coś innego...

      Usuń
    3. Możliwe, nie używałem nigdy stardollu na fb 😅

      Usuń
    4. hahaha okej, okej :D

      Usuń
    5. Kamil nie masz czego żałować haha to bylo troche jak ta ulica z designem, stylist studio z 2010 roku ale w nowoczesnej wersji. Gra na fb troche nawalala i byla ograniczona, ale chociaz dalo sie majac np. oczy dla superstar zmienic wyglad i sie zapisywalo :D

      Usuń
  2. Mnie się podoba takie rozwiązanie – mam tylko nadzieję, że nie zapomną zrobić wersji ma Maca (a jeżeli zrobią, to oby nie była płatna, bo czasami się spotykam z tym, że coś na Windows jest darmowe, a dla użytkowników sprzętu Apple już nie). Ja bym nie chciała wielu zmian wizualnych, bo kocham Stardoll razem z całymi jego wadami (czasami coś mnie wkurzy na maksa, ale i tak miłość nie maleje).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem
    Ogromnie ciekawa co z tego wyjdzie, jak to wszystko rozwiążą, czy dużo się zmieni i co z tym co już mamy. Mam tez nadzieje ze to walsnie przez to jest taki przestój teraz i niedługo nas pozytywnie zaskoczą

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre i to xD licze na mile zaskoczenie a co haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zaskoczona, że jednak gra nie umrze, ale osobiście rozczarował mnie pomysł z launcherem. Kolejny launcher to kolejna rzecz to zainstalowania, kolejny po Steamie, Originie, Epic Games Store i paroma innymi pośrednik, co na dłuższą metę staje się trochę męczące w codziennym korzystaniu. Drugą bardzo odpychającą rzeczą w tym rozwiązaniu jest to, że to oznacza że możliwość wchodzenia na Stardoll z telefonu praktycznie zniknie, bo wszyscy wiemy że Stardoll Access jest bezużyteczne, a tak to z przeglądarki dało się robić całkiem dużo - odczytywać księgę gości i odpisywać, udzielać się w klubach, spotlight, ogólnie wszystko do czego flash nie był potrzebny, a było tego całkiem sporo. Jeśli się okaże, że jak będę chciała zrobić achievementa z logowaniem się 365 dni, to będę musiała targać ze sobą swojego laptopa w każde miejsce jakie wyjadę, to prawdopodobnie dla mnie, jak i większości osób to będzie niewykonalne. Już nie mówiąc o osobach, które nie mają własnego komputera i/lub nie wolno im instalować żadnego oprogramowania.

    No cóż, zobaczymy. Przy powyższym, to wg mnie zmiany wizualne (jeżeli nastąpią) będą miłym ale drobnym i niewiele znaczącym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jestem mile zaskoczona.
    Co prawda spodziewałam się, że nie zamkną strony od tak sobie. Jednak dużo ludzi zostawiło tam sporo swoich pieniędzy i na pewno pojawiłaby się ogromna fala krytyki.
    Coś czuję, że dzięki temu gra zostanie odświeżona i trochę odżyje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem przekonany, że wygląd zostanie zmieniony na 90%. Myślę, że Stardoll się zmieni. Słyszałem też pogłoski o nowym cieniowaniu i twarzy doll, i ciała. Myślę, że możemy spodziewać się również jakichś nowych rzeczy w BP. (a przynajmniej mam taką nadzieję, bo od początku gry zbyt wiele się nie zmieniło jeśli chodzi o usta, oczy etc.). No ja jestem ciekaw jak to będzie śmigało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałem o nowym wyglądzie doll (zdjęcia, które widziałem były tragiczne).

      Usuń
    2. Mogliby chociaz dodac te elementy co byly w stardoll stylista... tam chociaz ladna dollke dalo sie zrobic bez rzeczy z designu xd pomijam fakt ze go tam po prostu nie ma XD

      Usuń
  8. Osobiście liczę, że wraz z launcherem wrócą NORMALNE dostawy do sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  9. może to będzie dobry powód abym wróciła na stardolla. Bardzo jestem ciekawa jak to będzie wyglądało i powiem szczerze, że nie mogę się doczekać :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie to mega nostalgicznie to na mnie działa: czuję, że jesteśmy w jakimś historycznym momencie dla tej gry. Pomyślcie, że to ostatni miesiąc, kiedy możemy obserwować ją właśnie taką. Za dwa lata to będzie już tylko wspomnienie 😭
    Ja jestem osobą, która ciągle nad czymś rozmyśla, lubi do czegoś wracać i wywołuje to we mnie bardzo smutne emocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się dokładnie tak samo i mam wrażenie, że to już nie będzie to sama gra:(

      Usuń
    2. To że nie będzie taka sama, myślę że jest pewne :/

      Usuń
  11. ooo....ciekawe,jestem bardzo ciekawa jak to będzie wyglądało...poza tym mam nadzieję,że trochę wprowadzą zmian i zaczną wreszcie dodawać nowe kolekcje już na bierząco,przestaną tak zaniedbywać to wszystko

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja odczuwam niepewność, z jednej strony jestem zaciekawiona a z drugiej przerażona tym, co możemy dostać. Nie było mnie na sd kilka miesięcy i sądziłam, że w tym czasie dowiemy się czegoś nowego, ale widzę, że do końca pozostawiali nas w niepewności, chociaż z drugiej strony typowym dla sd sposobem, mogliby nie powiedzieć nic i postawić nas przed faktem dokonanym...
    Widziałam spoilery nowych lalek i.... szczerze masakra, ja nie mam nic do obecnego wyglądu, drobne korekty graficzne i doprowadzenie wszystkich elementów twarzy z bp jak dla członków ss byłoby super, może urozmaicenie, żeby każdy miał większe pole do popisu, wyboru. Trochę liczę na poprawę panelu komunikacyjnego, wiecznych problemów z wiadomościami i stref bloga, klubów, bo niekiedy doprowadzało mnie to do szału. Widać, że admini od informacji o końcu wtyczki wypieli się na większość, co pokazuje jakość garderoby jaką proponowali nam od marca (chociaż ostatnio się poprawiło).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz może jakieś spoilery do nowych lalek? jestem bardzo ciekawa jak to ma wyglądać

      Usuń
  13. Jestem niepewna co do tych zmian, ale nie chcę odchodzić ze stardoll :) Szkoda, że zapewne wygląd się zmieni, bo jestem przyzwyczajona do niego, ale trudno

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze zwisa to mi - stardoll dla mnie jest gvwnem tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chcę odchodzić, spędziłam tam (równe hahaha) PÓŁ życia. Nie cierpię zmian w grafice, taka jak jest mi się podoba. No ale muszę zobaczyć, żeby ocenić.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  16. Może będzie lepiej

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!