Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kalendarz Adwentowy QoF - #24

Chcielibyśmy serdecznie podziękować każdemu kto brał czynny (lub nie) udział w życiu bloga przez ten cały okres przedświąteczny. Mamy nadzieję, że taka forma zabawy przypadła Wam do gustu i chętnie uczestniczyliście w otwieraniu kopert. Pisząc tego posta, chciałbym przy okazji poskarżyć się na.. hmm życie? Pamiętam jak dopiero co pogłoski o covidzie się zaczynały - a to było już rok temu! Nie wiem czy tylko mi, ale ten czas zasuwa niesprawiedliwie za szybko, dopiero co był nowy rok, a już zaraz będziemy "świętować" kolejny w prześmiesznych warunkach. Nie dajmy sobie wejść na głowę i zwariować. Nie wiem jakie jest Wasze zdanie na temat tego wirusa, nie chcę mówić co o nim myślę, bo fala hejtu może się posypać za moje "lekceważące" podejście do tego. Także wesołych kochani, zdrowia i powrotu do normalności dla Nas wszystkich!

50sd z dnia 24.12 wygrywają:
xxlena4444xx, Jula145, Paula552, Anulcia345
Zgłościę się po nagrody do QueenCrew

6 komentarzy:

  1. Kalendarz zarówno w zamyśle, jak i wykonaniu to był sztosik :) gratuluję zwycięzcom. Co do covida to ja i moi rodzice jesteśmy w grupie ryzyka więc odrobinę się jednak boję, ale też mam takie podejście że nie dajmy się zwariować. Jakoś trzeba żyć dalej, mam nadzieję że lepiej. Tego wam życzę wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje :) Kamil, w tym roku przygotowałes cos naprawde niesamowitego! Dobra robota :) jesli chodzi o ograniczenia to coz, nigdy nie bylem towarzyski i rodzinny takze mi to na reke. Jak odpoczniemy od siebie to moze nieco zatesknimy i za rok lepiej bedzie wygladac spotkanie rodzinne niz dotychczas. Dobrze ze kwestie ktore dziela w koncu nie maja znaczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. My bardzo dziękujemy za umilenie tego czasu i piękny kalendarz. Udało mi się zgarnąć dwie rzeczy, z których jestem zadowolona.
    Jeżeli chodzi o wirusa – przeszłam go, więc nie mam lekceważącego podejścia (utrudnienia z oddychaniem trzymają się mnie nadal i nie jest to nic przyjemnego).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny był ten kalendarz administratorzy pewnej strony na "s" powinni się uczyć :D
    Osobiście liczę, że przyszły rok będzie dużo lepszy niż 2020...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hoe hoe hoe, święta święta i po świętach jak to Mikołaj raczy mówić xd chciałabym pogratulować za takie zorganizowanie bloga i atrakcji dla obserwatorów, sama nie brałam w nich czynnego udziału gdyz czas, stan psychiczny i fizyczny mi na to nie pozwalał, ale tym którzy się dobrze bawili mam nadzieje ze spędzili miło czas 🤗 Ale za to dziękuje za ostatnią wygraną, bardzo na farcie, nie powiem xD Co do covidu, to gdyby to była na prawdę jakaś lekka choroba, nie spowodowałaby globalnej pandemii i zapaści państwowych gospodarek, a to ze niektórzy przeszli ją lżej niż inni, to tylko można pogratulować szczęścia, miejmy nadzieje ze wszyscy będą takie mieć 😊😔 A co do nowego roku i przemijania, jest to dla mnie dość słodko-gorzki temat bo z jednej strony ( odziwo) ekscytuje mnie świadomość bycia starszym ale również wizja przyszłości która się zbliża mnie coraz bardziej przeraża, bo w sprawach dorosłych jestem ujowa xD ale no, co mnie nie zabija to mnie wzmocni, a mogę powiedzieć ze rok 2020 i jego wydarzenia, z 1000 razy mnie zabiły wiec gorzej być już nie może, prawda ? XD 🙂🙃
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz był świetnym pomysłem! Szkoda, że w tym roku zabrakło mi stardolarów na odbieranie nagród, tak to bym codziennie brała udział haha

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!