Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Cry.

 Hej!


W poprzednim tygodniu było na czarno, więc tym razem postanowiłam dodać trochę "koloru" do swojego posta : )
Pierwsza stylizacja jest dosyć prosta, ale bardzo podobała mi się ona na mojej doll, dlatego postanowiłam Wam ją pokazać : )
Jeśli chodzi o drugą stylizację, to ostatnio bardzo podoba mi się kolor pomarańczowy, stąd też mój wybór : ) 


Swoją drogą, jak tam u Was czas przed świętami? Wyczekujecie ich czy raczej nie? 
Powiem szczerze, że zawsze mam mieszane uczucia, jeśli chodzi o święta. Raz ich wyczekuje, a raz nie. W tym roku nie czekam na nie jakoś za specjalnie. Przez ostatnie dni czas bardzo szybko mi leci i mam wrażenie, że lada moment i nadejdzie koniec roku : )

Stylizacja nr 1
Okulary It Girls | Golf It Girls | Sweter It Girls | Pasek Archive | Spódniczka Archive | Torebka It Girls | Kozaki Gucci Tribute

Stylizacja nr 2
Kolczyki Bonjour Bizou | Blezer Millionaire Mansion Fashion | Bluzka Archive | Kwiatek Suite Shop | Spódniczka Nelly.com | Bransoletka Mr. | Torebka PPQ | Szorty Stardoll Underneath | Spodniobuty It Girls

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o moich dzisiejszych stylizacjach : )

Cry. - Kitty Purrnaz

8 komentarzy:

  1. Pierwsza 😍 chyba znowu dodam ten sweter do wishlist... tez bym tak go wystylizowalal :) w drugiej podoba mi sie drobny dodatek w postaci kwiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ten sweterek ♥ Obie stylizacje mi się bardzo podobają. W realu ubrałabym tą z lewej, ale ta z prawej jest super dopracowana :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoją doll w kolorze pomarańczowym, naprawdę jej pasuje ^^ Dlatego druga stylizacja dla mnie to majstersztyk, jeszcze ten uroczy kwiatuszek! Cudo :)
    Pierwsza też jest bardzo ładna, chociaż za tym sweterkiem nie przepadam.
    U mnie to co roku ten grudzień ucieka przez palce, bo przygotowania do świąt, pierwsze zaliczenia i egzaminy w przyśpieszonym terminie.

    OdpowiedzUsuń
  4. obie stylizacje są bardzo ładne,choć mi osobiście ten czerwony sweter nie przypadł do gustu i nie wylądował w mojej szafie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są ładne, ale jakoś mega mi się nie podobają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy outfit to dla mnie absolutny mistrz! Choć pomarańczowy i czerwony nie są moimi kolorami, to obie stylki mi się bardzo podobają. +zakochałam się w sweterku i czarnych kozakach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza propozycja mi się chyba bardziej podoba... Chociaż w drugiej mi się podoba góra. Hmm ciężko mi się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Lubię ten sweter i mam go w swojej szafie, ale jeszcze nie stworzyłam z nim stylizacji.
    W drugiej ładnie wygląda zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!