Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#25

 


Siemka! Bohaterką dzisiejszego postu jest nerka z Bonjour Bizou. Mam ich w szafie już mnóstwo, ale i tak ją kupiłam ze względu na klasyczny wygląd. Kosztuje 9 sd, co nie jest zbyt wielką kwotą, co po części również mnie przekonało. Jeżeli mamy w szafie nadmiar nerek, śmiało można zakup odpuścić, ale jeżeli jednak nie mamy ich zbyt wielu to tę mogę z ręką na sercu polecić =D 



W stylizacji bazą było połączenie nerki i jasnozielonych spodniobutów. Resztę rzeczy dobrałam do bazy :) Dajcie znać co myślicie!



7 komentarzy:

  1. Nie wpadlbym w zyciu na takie wykorzystanie torebki saddle na pasku! Ciekawie wyglada stylizacja z zielonymi akcentami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cyberpunk 2077 vibe :D kocham tą stylizację! Świetne użycie odważnego koloru

    OdpowiedzUsuń
  3. nerki nie kupiłam,nie powaliła mnie,taka nijaka w sumie xd stylizacja niby fajna,ale ja bym jednak tak nie ubrała się,dałabym jakąś sukienkę xd poza tym neony to nie moje kolory

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba mimo, że nie jestem fanką neonowych kolorów. Nerkę dodałam do WL, może kiedyś ją kupię, bo faktycznie może się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Stardollu mam 3 nerki, ale w prawdziwy życiu jakoś za nimi nie przepadam. Fajnie połączyłaś kolory – lubię w Twoich stylizacjach połączenia kolorystyczne, zawsze ładnie to wygląda.
    Tej nerki raczej nie kupię, ponieważ jest taka zwyczajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, uwielbiam połączenie czarnego z neonowym zielonym. Nerka jest fajna i chyba ją kupię.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także w prawdziwym życiu nie lubię nerek, nie umiem ich dopasować i wyglądać w nich super! Na stardoll mam chyba jedną, ale ta która jest tutaj wykorzystana całkiem mi się podoba, ceny też nie ma kosmicznej, więc może skuszę się kiedyś na zakup!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!