Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #76/mikołajki


7 komentarzy:

  1. Fajna, bardzo oryginalna ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza nakryciem glowy jest wspaniala! Zdjecia sa przepiekne, az mi sie zachcialo spedzic Święta we Wloszech :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że te perły/kryształki na głowie nie należą do waszych ulubionych, ale ja osobiście je uwielbiam. w tym przypadku akurat mi wyjątkowo pasowały

      Usuń
  3. Super look, bardzo ciekawy. To nakrycie głowy bardzo mi tutaj pasuje. Cudne aranżacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look, poza rajstopami w sandałkach. Nakrycie głowy mi nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo mi się podoba ❤️ Przenosi w świąteczny klimat – mnie też kojarzy się z bogaczką, która przyjechała na Wigilię zza granicy 😀

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!