Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
no.

    Stylizacje przygotowałem sobie wcześniej, ale post znowu piszę i ogarniam na chwilę przed publikacją... Ostatnio nie umiem się zebrać i nic zrobić, może to dlatego, że nienawidzę grudnia, świąt i całego tego okresu. Wracając, przygotowałem 3 looki, chciałem 4, ale wena mnie opuściła :( Opuściło mnie ostatnio także ponad 30 peruk, przechodzę przez kolejny dziwny okres i najchętniej sprzedałbym wszystkie te peruki od których się uzależniłem, ale z niektórymi nie potrafię się rozstać, nawet jeśli nigdy ich nie ubrałem i raczej nigdy nie ubiorę :(
Post nosi też nazwę ciemne wnętrza i dwuczęściowe peruki... 

    Zacznijmy od bardzo mocnego, twardego (?) i bardzo dla mnie nowego czegoś. Mamy tutaj Ricka Owensa i Bottega Veneta- czyli dwie marki, których wcześniej bardzo nie lubiłem, a teraz jestem nimi zachwycony... Cekiny, wielka kurtka i ziemia w tle, no cudownie!

Czas na coś bardziej dziewczęcego i lżejszego od poprzedniego looku. Mam na sobie fryzurę, którą wczoraj sprzedałem i dużo różnych sklepów Tribute.

    Na koniec coś takiego "Basic", ale nie do końca... Tylko 4 elementy, ale jakże krzykliwe i wyraźne elementy. Mi się to połączenie spodobało, aczkolwiek boję się trochę Waszej opinii ;)

11 komentarzy:

  1. pierwsza i trzecia stylizacja jest świetna :) druga mi się nie podoba,strasznie nie lubię tej sukienki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mega mi się podoba, nawet z tymi butami, których nie lubię ♥ Reszta też całkiem fajna, trzecia peruka jest świetna

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest super, bardzo podoba mi się wykorzystanie ciężkich elementów. Idealnie pasują do księżycowego krajobrazu.
    W drugiej średnio mi siadł szary t-shirt, dziwnie wygląda z tą sukienką...
    Trzecia jest bardzo ciekawa, sama nie wpadłabym na połączenie koronkowych spodni i futrzanej/piórkowej góry. Wygląda to dobrze, no i fajnie pasują te rękawiczki i buty, mam wrażenie, że "elektryzują" całość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja totalny sztos! Dwie kolejne nie moj klimat ale z pierwsza mysle, ze udalo Ci się na prawde :) przy drugiej stylowce włoski są fajne, ale myślę że każda z nas ma jakiś problem z tymi perukami, jedna pasuje, jednej nie chcemy, a trzecia ktora była zakopana kilka miesięcy nagle nam się podoba :D takie my baby :D

    Hotdzasta

    OdpowiedzUsuń
  5. The 1st outfit was my favorite, I really like how the pants and the boots go so well together. It even looks futuristic. The last one is interesting, it has flashy clothes.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty z pierwszej stylizacji solo są okropne ale w połączeniu z tymi spodniami to jakiś kosmos, dosłownie :)
    na 2 stylke im dłużej patrzę tym bardziej coś mi nie pasuje :/
    3 zdecydowanie moja ulubiona z tego zestawienia! ostatnio jestem fanką łączenia różnych tekstur więc jestem zakochana w tym outfice :) ps. Gdzie kupie te buty?

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia chyba najbardziej przypadła mi do gustu. Pierwsza bardzo pomysłowa, tylko czemu torebka az taka mikro! Środkowej udam ze nie widze 🙈

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się pierwsza stylizacja, a w pozostałych dwóch są ładne peruki ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza i trzecia mi się podobają i dobrze nawiązują do wnętrz, ale druga jest taka... Zbyt pretensjonalna? Zaliczam ją raczej do nieudanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pierwsza stylizacja, świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!