Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#27 - wydanie świąteczne

 

Witajcie! Długo czekałam na jakieś fajne świąteczne ciuszki, które z ręką na sercu będę mogła umieścić w tym poście. Nie doczekałam się. Świąteczna dostawa Callie była beznadziejna. Archive tak samo, chociaż to nawet nie była świąteczna kolekcja... Kalendarz adwentowy - bez komentarza. Aczkolwiek postanowiłam wybrać z niego dwie rzeczy, najbardziej godne polecenia (lub po prostu najtańsze :D). Dla mnie jedną z fajniejszych rzeczy z kalendarza są łyżwy. Była to jedyna rzec, którą kupiłam bez wahania. Nad resztą rzeczy albo się długo zastanawiałam, albo po prostu kupiłam, bo były za starmonety. I dlatego właśnie obok łyżew przedstawiam Wam torbę, która jest po prostu tania i to jest jej jedyny, moim zdaniem atut.

Mam nadzieję, że jesteście najedzeni, zadowoleni z prezentów i dobrze się czujecie. Życzę Wam dużo zdrowia i pieniędzy =D


W stylizacjach postawiłam nacisk na łyżwy, bo niewątpliwie kojarzą mi się z zimą i świętami. Chociaż mroźnych zim już nie mamy to tymczasowe lodowiska jednak są =D



6 komentarzy:

  1. Też jestem zwiedzona tym co Admini "przygotowali" na tegoroczne święta. Torebki nie kupiłam, bo wydawała mi się karykaturalna. Łyżwy za to są bardzo ładne.
    Druga stylizacja jest bardzo w moim typie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kalendarz w tym roku jest beznadziejny,ale że teraz zostały otwarte wszystkie okienka to kupiłam tą torebkę,bo za dużo mam sm xd jeśli chodzi o stylizacje to są świetne,zwłaszcza druga :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam torebkę, ale nie mam na nią pomysłu. Kalendarz uważam za bardzo średni.
    Obie stylizacje są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam torebke ale nie wiem po co haha chyba tylko wydania starcoins xd w drugiej fajnie wykorzystalas lyzwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są ładne, ale nie podobają mi się rzeczy z kalendarza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam tą torebkę tak samo tylko dlatego że za sc :') Łyżwy to jest jedna z dwóch rzeczy które im się udały, a drugą jest moim zdaniem pierniczek z maseczką

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!