Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Black Pearl
Hej!
W tym tygodniu wpadłam na pomysł, żeby wykorzystać artykuły z Gift-O-Meter. 
Chciałam też stworzyć z nimi coś bardziej eleganckiego, więc ponownie skończyło się na all black haha.
Powiem szczerze, że nie spodziewałam się, iż Stardoll doda Gift-O-Meter. Myślałam, że tym razem się on raczej nie pojawi, same "prezenty" nie są najgorsze, całkiem fajne ubrania, natomiast meble w większości są takie sobie : /
A co Wy sądzicie o artykułach, które się w nim pojawiły? 
Dajcie również znać jak podobają się Wam moje dzisiejsze propozycje : )

Stylizacja nr 1
Okulary Original Future | Kolczyki Epiphany | Choker Saint Laurent Paris Tribute |
Kurtka Gift-O-Meter | Spódniczka Bonjour Bizou | Rękawiczka Limited Edition | Torebka Young Hollywood | Kozaki Rio

Stylizacja nr 2
Kolczyki Epiphany | Naszyjnik Velvet Orchid | Sukienka Special Offer | Spódniczka Gift-O-Meter | Torebka Vinyl | Sandałki Voile

 

11 komentarzy:

  1. Druga stylizacja bardzo mi się podoba. Świetnie pasuje ta bluzeczka do tej spódnicy.
    Z GOM mam inne odczucia - ciuchy takie sobie, a dekoracje ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham czarny, więc te stylizacje do mnie idealnie trafiają ♥
    Rzeczy z metera są całkiem fajne, najbardziej podoba mi się bluzka z nr 4

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Pierwsza to totalny sztos - czuje w niej taki szpiegowski vibe jakby Twoja doll miała zaraz iść na jakieś mordercze zlecenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystałaś te rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje świetne! Każda ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) druga też jest ok,ale nie lubię takich spódnic...ja mam dopiero 4 rzeczy z GOM,szału nie ma ale coś tam w oko wpadło

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. GOM ogólnie nie jest jakiś wow, więc stylizacje też nie sprawiają takiego efektu. Choć w 2 fajna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  8. W obu stylizacjach jestem zakochana.. spodnica z drugiej stylizacji bardzo bardzo mi się podoba!
    Świetny pomysl na post! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, w ogole nie poznalem ze w pierwszej stylizacji jest ta marynarka! Super wyglada ten komplet. Druga uroczo wyglada, sam zakrywam w ten sposob te sukienke xd wybieram chyba pierwsza jednak logo ysl obok chanle troche mnie gryzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja... Gdyby tylko dało się ją naturalnie założyć na doll... Jest przepiękna, wygląda jak milion dolarów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie bardzo fajne :D świetne okulary w 1

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!