Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Chciałbym byśmy mogli zamknąć nieco ducha Bożego Narodzenia w słoikach i otwierać słoik co miesiąc."


 Hej i czołem! 

Mamy już grudzień! Co oznacza, że oficjalnie mogę stawiać we wszystkich wnętrzach choinki świąteczne ;p Uwielbiam ten klimat i w tym roku chyba również te realne ozdóbki wyciągnę wcześniej. U mnie w domu choinkę ubieramy dzień przed wigiliją ale mam nadzieję, że tym razem uda mi się zrobić to trochę wcześniej. A jak to jest u Was? 


PS Oczywiście zapraszamy Was w niedzielę do nas :) 

9 komentarzy:

  1. U nas choinkę zwykle ubiera się dzień przed kolacją wigilijną, ale czasami wcale nie mamy choinki. Rezygnujemy z niej, bo w domu są papugi, więc to średnio bezpieczne. Ja też lubię klimat świąt, a najbardziej świąteczne smaki: pierniki, przyprawy korzenne, pomarańcze.
    Wnętrze jest bardzo ładne – aż chce się otworzyć te prezenty :)
    Na pewno będę z Wami w niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Tak bez choinki? Jakoś sobie nie mogę wyobrazić tego ;p

      Usuń
  2. Ciekawi mnie co w niedziele :D choinke ubieram dzien przed wigilia albo w sam dzien. Brakuje mi zapachu przypraw korzennych i mroznej pogody, chce prawdziwa zime :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My choinkę ubieramy w połowie grudnia, choć w tamtym roku ubraliśmy 23 dopiero! Tęsknię za prawdziwą zimą ze śniegiem, bo polskie warunki jak już gwarantują śnieg to z błotem na drugi dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna aranżacja :3
    Jak byłam dzieckiem to choinkę już ubieraliśmy w mikołajki, a teraz to tak po 20tym grudnia. Nie cieszy mnie to tak jak kiedyś :<

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ze mnie tako samo. Swieta traktuje tylko jako cbwilowa przerwe od nauki chociaz najczesciej jest to nadrobienie czegos lub zrobienie na zapas

      Usuń
  5. Uwielbiam ten czas przed świętami... jest taki magiczny ^^
    Ja będę w niedziele ubierała choinkę i stroiła mieszkanie, a u rodziców to dzień przed świętami takie rzeczy. Na Stardoll już 1 grudnia pozwoliłam sobie poszaleć :D
    Ślicznie u Ciebie wygląda ta choinka, chyba jedno z ładniejszych drzewek na SD.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też choinka zawsze jest,kiedyś była wielka aż do samego sufitu ale później rodzice kupili mniejszą bo na tamtą nie było już miejsca,żeby gdzieś ją stawiać i teraz u nas zawsze stoi taka nie duża choineczka na biurku :D tylko zawsze ja ją muszę ubierać,bo nikt inny nie chce xD aranżacja jest bardzo ładna,ta choinka mi się podoba,nie wygląda jak drapaka jakaś xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie żadnych dekoracji jeszcze nie ma, zazwyczaj wyjmujemy je na tydzień przed świętami. U nas zawsze jest żywa choinka, odkąd się wprowadziliśmy do własnego mieszkania. Nie mamy dywanów, więc sprzątanie igieł nie jest zbytnio uciążliwe, a tata kupuje choinkę zazwyczaj spośród niedobitków które zostały handlarzom i które miały pójść na śmietnik. Zresztą jak się trzyma w podstawce pod taką choinkę trochę wody i się jej regularnie dolewa, to choinka zaczyna gubić jakiekolwiek igły dopiero po tygodniu-dwóch. Choinka stoi zwykle do 6 stycznia więc prawie 3 tygodnie spokojnie wytrzymuje żywa, no i zapach jest nie do podrobienia.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!