Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Santa Sweatshirt

 Hej!



Dwa tygodnie temu razem z Kingą stworzyłyśmy dla Was stylizacje z zieloną kurtką It Girls.
Stylizacja, która bardziej się Wam spodobała, należy do Kingi! Gratulacje : )
W tym tygodniu zaprosiłam jedną z obserwatorek bloga, Paulę : )

Tym razem rzecz została wybrana przez mojego gościa. 
Poprosiłam Paulę, aby wybrała coś świątecznego, a ona postawiła na ten sweterek. 
Ucieszyłam się w sumie z wyboru artykułu, ponieważ jest to jedna z nielicznych rzeczy z metką Special Offer, która naprawdę mi się podoba : )
Co Wy sądzicie o tym sweterku? Może macie jakiś inny ulubiony świąteczny artykuł na sd?

Stylizacja Pauli
Opaska Royalty | Blezer It Girls | Torba Vinyl | Sweter Special Offer | Sukienka Active | Skarpetki Bonjour Bizou | Buty Evil Panda

Moja stylizacja
Kolczyki Voile | Beret DKNY | Płaszcz Balmain Tribute | Sweter Special Offer | Pasek Limited Edition | Spódniczka Archive | Torebka Limited Edition | Rajstopy Anna Sui Tribute |
Kozaki Balmain Tribute

Dajcie znać co sądzicie o naszych propozycjach : )



8 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są ciekawe, ale Twoja bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za możliwość współpracy, było mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna stylizacja mnie nie urzekła, dlatego powstrzymam się od głosu. Obie są po prostu okej.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej mysle ze marynarka jest niepotrzebna. Do drugiej chyba nie mam uwag, fajnje wygladaja blyszczace rajstopy. W sumie bardzo podobne stylizacje, nie wiem na kogo glosowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek mi się nie podoba....jeśli chodzi o stylizacje to obie są średnie,myślę że można było lepiej go wykorzystać ale zagłosowałam na drugą propozycję,pierwsza nie podoba mi się,w sumie nawet nie wiem dlaczego...może to przez dodatki (?)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są okej, sweterek jakoś bardzo mi się nie podoba. Zagłosowałam na twoją stylizację, bo coś jest tutaj takiego przyciągającego uwagę

    OdpowiedzUsuń
  7. Średni ten sweterek. Głosuję na twoją stylizację, ta z lewej jest według mnie jakaś taka infantylna.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek mi się raczej nie podoba, a widzę że wy też wolałyście go przykryć. Niestety tutaj nie oddam głosu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!