Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Mikołajki

 Hejka!

Z okazji Mikołajek przygotowałem dwie stylizację. Jedna z nich przedstawia Panią Mikołaj. Druga zaś to Śnieżynynka-prawa ręki Pani Mikołaj :)

U Pani Mikołaj postawiłem na piękną, welurową sukienkę. Pod spód sukienki włożyłem ciepły golf, a do całości dobrałem rękawiczki z futerkiem. Zamiast tradycyjnej czapki mikołaja swojej dol założyłem czerwony turban. Na koniec stylizację wykończyłem dużą ilością pereł oraz białymi kozakami.

Śnieżynka za to ma na sobie zwiewną, niemalże anielską sukienkę. Do sukienki dodałem fantazyjny kołnierz. Całość uzupełniłem kolczykami-gwiazdkami, srebrną spinką we włosach oraz długimi kozakami.

Co sądzicie o stylizacjach? Dajcie koniecznie znać!
Życzę Wam udanych Mikołajek :)

7 komentarzy:

  1. Wybieram Panią Mikołaj! Śnieżynka przypomina mi ciężką bombkę, a nie delikatną śnieżynkę :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Mikołajkowa ojej jestem pod wrazeniem 🥰 prawdziwa dama! Sniezynka ma sukienke niczym zaspa sniezna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten golf u Pani Mikołajowej mnie nie przekonuje, ale tak poza tym bardzo ładna propozycja. Śnieżynka wykorzystała tą dziwną sukienkę,za którą nie przepadam, ale tutaj mi ona pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykowna Pani Mikołaj, podoba mi się. Kto powiedział że kobieta nie może być Mikołajem? :D Jednak co do Śnieżynki, to zgadzam się z Pomeranian, ta Śnieżynka wygląda jakby wybierała się na Sybir i potrzebowała ciężkiego arsenału cieplnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Mikołaj wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że nie jest to mój styl i ogólnie nie przepadam za takimi konceptami. Te mnie jednak urzekły, obie stylizacje są takie..na bogato, kreatywne i bardzo mi się podobają ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się to prezentuje ❤️

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!