Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Feel Something Different
Hej!

Jak tam u Was po świętach? Mam nadzieję, że spędziliście ten czas w miłej i rodzinnej atmosferze : )
Dzisiaj przygotowałam dla Was dwie stylizacje z użyciem wzorzystych blezerów. 
Jak można zauważyć po większości moich postów, mam do nich słabość, ale zazwyczaj używam klasycznych "modeli" : )
Pomysł na posta przyszedł mi po zakupie dosyć ciekawego blezera ze sklepu Evil Panda. 
Kosztował on tylko 8sd, więc postanowiłam, że go kupię. Całkiem szybko udało mi się stworzyć z nim stylizację.
A Wy co o nim sądzicie? Macie w swojej szafie coś takiego? :)

Stylizacja nr 1
Kolczyki Fallen Angel | Okulary Pretty'n Love | Naszyjnik Vinyl | Blezer Evil Panda | Pasek Mortal Kiss | Spodnie MSW | Kopertówka Original Future | Buty Stardoll feat.
Stylizacja nr 2
Okulary It Girls | Kolczyki Vinyl | Blezer Folk | Golf Archive | Spódniczka Melbourne Minimalism Tribute| Torebka Callie's Picks | Buty Vinyl

Jak zwykle dajcie znać co sądzicie o moich stylizacjach : )

 

7 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest ekstra! Nie kupiłabym osobiście tego blezera, ale podoba mi się bardzo w tej stylizacji. Druga stylizacja też jest bardzo ładna, lubię golfiki do blezerów :D
    Święta i po świętach, ale dobrze, że wolne jest jakoś do 7 stycznia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. obie stylizacje są bardzo ładne :) ale bardziej podoba mi się druga,w pierwszej jakoś nie przepadam za tym blezerem

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są świetne, ale jestem zdecydowanie za 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się ten blazer bo jest taki "płaski" XD Wolę drugą stylizację, podoba mi się ten golfik :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybieram druga :) w pierwszej brakuje mi efektu "wow" chociaz jest ok. Sam pewnje bym zrobil podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także wybieram drugą stylizację, ponieważ w pierwszej nie podoba mi się żakiet :D Druga natomiast jest naprawdę śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się obie stylki, ale nie kupiłabym tego pierwszego :P dodałabym też jakiś top albo stanik pod spód bo moim zdaniem widać za dużo piersi XD nie przez pruderię, po prostu jakoś tam pusto i goło, ten blezer ma szeroki dekolt. W drugiej bym nic nie zmieniła, jest fajna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!