Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stroje świąteczne na wesoło
Hej! 

Z okazji Świąt, ponownie razem z moim psiapsi (X”D) postanowiliśmy stworzyć dla Was kilka stylizacji inspirowanych świętami.  
Tym razem są to niestety tylko trzy propozycje, jednak staraliśmy się stworzyć jak najbardziej kreatywne stroje z przymrużeniem oka, jak to my XD 
Mamy nadzieję, że post Wam się spodoba : )  
Każda okazja jest świetna do zabawy, a święta są takim okresem, w którym powinniśmy się radować i spędzać czas z rodziną.  
Nie przedłużając! Zapraszam Was do rozwinięcia posta! 
Stylizacja nr 1 > Do Babuszki 

Nie wiem jak Wy, ale ja co roku swoje święta spędzam u babci. Zawsze zjeżdża się cała najbliższa rodzina, chociaż nie mam pojęcia czy w tym roku święta będą wyglądać tak samo jak zwykle. Przechodząc do stylizacji! Razem z Clickiem postanowiliśmy założyć słynne brzydkie sweterki świąteczne (gdyż po Wigilii tylko to będzie na nas pasować).  
Sama takiego nie posiadam, nigdy nie przepadałam za tematycznymi ubraniami X”D  
Stylizacja idealnie nadaje się właśnie do ubrania na obiad u Babuszki.  
Taki sweter jest bardzo funkcjonalny, gdyż nie widać zbytnio jak bardzo jesteśmy już najedzeni ; )  
(ew można coś pod nim schować na później) 
Ważnym elementem są słodkości i napoje, które zazwyczaj są nam wpychane na siłę... A później wracamy o kilka kg grubsi... 
Ach te Babuszki... 
A po kolacji, leżąc wypchanymi bebolami do góry, liczymy sobie nawzajem kulki maku między zębami. Kto ma więcej wygrywa! ; D (słowa Kliknięcie) 
Stylizacja nr 2 > Choinka i Prezent 

W dobie koronaświrusa dosyć ciężko jest z pieniędzmi, także ta stylizacja będzie idealna dla osób, które nie mają zbytnio sdsków na prezenciki i przyozdabianie apartamentu.  
Klik postanowił być choinką. Jest to świetny pomysł, gdyż jego lalka jest najlepszą ozdobą jego apartamentu, nie potrzeba niczego więcej.  
Natomiast ja zachciałam być prezentem.  
Z braku funduszy uznałam, że lepszym pomysłem jest dać innym siebie, niż im cokolwiek kupować X””D Stroje są bardziej formą “DIY”, czyli coś dla osób kreatywnych, szukających czegoś nieoczywistego na kolację z rodziną : ) 


Stylizacja nr 3 > Mikołaj i Mikołajowa 

Ta stylizacja była pierwszą, którą razem stworzyliśmy.  
Mikołaj i Mikołajowa zazwyczaj pokazywani są jako staruszki, więc czemu by tego nie zmienić? Czemu te postacie nie mogą być pięknymi, młodymi osobami??? 
Tak oto powstały te stylizacje. Są one bardziej przeznaczone dla “odważniejszych” użytkowników stadolla ; ) 
Tworząc je myśleliśmy też o świątecznej kolekcji VS, więc po części jest to nasza największa inspiracja do tych stylizacji.  

Na koniec tego wszystkiego, kochani czytelnicy, chciałabym życzyć Wam wspaniałych świąt Bożego Narodzenia. 
Mam nadzieję, że otrzymacie lub otrzymaliście wymarzone prezenty i pomimo “ciężkich czasów” spędzicie swoje święta w rodzinnej atmosferze :  ) 







8 komentarzy:

  1. stroje do babci są ok xD sama jak po pracy przebieram się w leginsy i koszulkę i siedzę tak xD a do tego jeszcze cieplusia bluza z uszami :D choinka i prezent komiczne xD pan i pani mikołajowa,oj pani mikołajowa dużo pokazuje xD wielu panów by chciało taką panią mikołajową pod choinkę XD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawodzicie! xD Opisy to złoto.
    Najlepsze dla mnie wersja mikołajowej pary "dla odważnych" i Click-choinka :D Ale wersja sweterkowa musiała oczywiście być! Ach te smakołyki... *.*
    Wesołych świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kreacje swietnie sie prezentuja! Przebranie jako prezent mnie rozbawilo na maksa haha ja w ogole tez nie mam takich okazjonalnych ubran, stawiam na zwykle i uniwersalne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły i kreatywne podejście do tematu. Mnie kupił pierwszy zestaw – to pewnie przez te smakołyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie stylizacje jak z wybiegu XDD kocham choinke

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha ale się uśmiałam XD Click jako choinka - złoto (zwłaszcza ta fryzura XD) fryzura Emu.musi w pierwszej propozycji to mój all-time favorite spośród jej fryzur :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!