Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Yuck

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, każdy element do siebie pasuje, a kolczyki uzupełniają całość i dodają takiego blasku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest bardzo ładna, poluje na te spodnie w bazarze :D jedynie buty i kapelusz mi się nie podobają :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo dobre połączenie :D Torebka idealnie się chowa pod żakietem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mi się podoba ta stylizacja, kojarzy mi się z jakimś agentem ze starych filmów ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusz i buty nie w moim stylu, ale reszta swietnie do siebie pasuje. Podoba mi sie uzycie kolczykow i torebki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, buty tonalnie mi się nie podobają aczkolwiek w tej stylizacji aż tak nie rażą.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna stylizacja, podoba mi się cała :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!