Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Finał - Głosowanie
Czas na oddanie prac do finału konkursu dobiegł końca już w niedzielę o 22:00. Prawie wszystkie prace zostały oddane, więc jest to pora na głosowanie publiczności! Zasady głosowania są takie same jak w Rundzie Dodatkowej, jednak oceniać wasze prace będzie również jury według kryteriów podanych w poście z zadaniem finałowym. W skład jury natomiast wchodzą:
JezusChrystus
FunOpler
3siostry
Kamil
• • •
Głosowanie trwa do PIĄTKU 19/06/2020, 18:00
Kliknij na stylizację, żeby ją powiększyć

Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją
Głosujemy przechodząc do tej strony, w komentarzach wpisujecie nicki osób, na które głosujecie. Dokładne zasady znajdziecie na stronie.
• • •
• • •

21 komentarzy:

  1. Mam swoich faworytów i jestem ciekawa, jak inni odbiorą moją pracę! Powodzenia wszystkim!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna stylizacja! Masz mój głos!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, długo robiłam stylizacje + matura wywiała mi pomysły z głowy. Cieszę się, że komuś się podoba! :D
      karoliss12

      Usuń
  2. Coś czułam, że będę się odcinać... XD Ale może to i plus.
    Wiele prac bardzo mi się podoba i aż ciężko dobrać faworytów :) Tym razem jednak serce skradła mi Jagooda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszę ten komentarz chyba 10 raz i nie wiem co mi idzie nie tak:(

    Ogólnie Dramat! Jestem szczerze trochę rozczarowany, podoba mi się kilka prac, ale nie czuję tutaj finału... Nie wiem też jak to jest z tym tematem, więc dobra dusza mogłaby mi odpisać czy to ja jestem nie na temat czy inni coś źle zinterpretowali xd
    Szkoda, bo niektórzy zamordowali moje nadzieje i mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie temat ponownie można było zinterpretować na kilka sposobów. pomijając te dosłowne tłumaczenie to mnie osobiście kojarzy się najbardziej z tygodniem mody i tym co się dzieje przed pokazami na ulicach, np. Paryża.
      twoja stylizacja wpisuje mi się w moją interpretację. jest trochę futurystyczna, ale jak dla mnie to ciągle jest streetstyle

      Usuń
    2. Same! Jak zobaczyłem temat finału, to pierwsze co mi się nasunęło to Fashion Week i to jakbym chciał żeby moja dollka wyglądała idąc z jednego pokazu na drugi (oczywiście pozując do zdjęć dla Vogue, Elle, etc. XD) Każdy interpretuje temat po swojemu, więc nie ma złych interpretacji ;)

      Usuń
    3. Właśnie wyjście na pokaz i setki zdjęć przed miałem w głowie tworząc tą morsko-futurystyczno-kosmiczną wizję. Ale jak teraz zobaczyłem ilość dresów i sneakersów to naszły mnie wątpliwości(może chodziło o streetwear, a ja coś źle przeczytałem). Dziękuję za odpowiedz <3

      Usuń
    4. Dobra to na jaki pokaz każdy z nas idzie... wiem, że można na kilka iść w tym samym, ale jednak dużo ludzi decyduje się na każdy pokaz specjalnie ubrać coś innego...

      Michał- to jest Schiaparelli, dobrze myślę?

      Usuń
    5. TAK!!! i oczywiście na pokaz to idę do Daniela

      Usuń
    6. MeLolitka oczywiście wybierała się na ekskluzywny pokaz Veclaim x Fruit of the Loom XDDD

      Usuń
    7. Prywatnie cieszę się, że nie udało mi się kupić 2 koszulek, które od niej chciałem... xd

      Usuń
    8. ja dopiero po tej całej aferze mam ochotę na zakupy u niej xd
      w końcu obecnie najbardziej popularna polska marka ;)

      Usuń
  4. hmmm... trochę się znów zawiodłem. ten temat można było potraktować trochę ciekawiej. natomiast z jednej strony to rozumiem. ja oczekiwałem czegoś jak w poprzednich edycjach typu drogocenna niezwykłość, couture, a tutaj pojawił się temat dosyć codzienny i według mnie to robi mocną różnicę.
    mam na kogo zagłosować, więc jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam trzech faworytów i jedną faworytkę. Mam nadzieję, że ktokolwiek z faworytów zajmie podium. Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uważam, że to był dość kiepski temat na finał.. Był "zbyt standardowy". Bardziej liczyłem na coś w stylu "haute couture", jak w poprzednich edycjach. Jeśli chodzi natomiast o samą interpretację tematu, to myślę, że dopóki stylizacja jest dobrze ugryziona, to to nieistotne czy mamy szpilki czy sneakersy, bo akurat ten temat jest w tej kwestii dosyć swobodny. W zasadzie w prawie każdej z prac widzę dobry tok myślenia, moi faworyci to jednak inna kwestia. Jak wspomniano wyżej - jest na kogo głosować, więc tyle dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że na decyzję o głosie jest więcej czasu, bo mam więcej faworytów niż moje 5 głosów xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobrażałam sobie te stylizacje trochę inaczej, tak totalnie streetowo. Niemniej wiadomo, że każdy interpretuje sobie to inaczej. Mam kilka faworytów i za nich trzymam mocno kciuki ^^

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Udalo mi sie wybrac 4 atylizacje, glosy oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się podobają wszystkie stylizacje! Dla mnie te street looki miały pokazać indywidualny styl każdego z osobna i właśnie to tutaj widzę :D Jest dużo sportowych looków, ale czy to oznacza, że są gorsze i nie wpisują się w temat? Idę oddawać głosy na faworytów i już nie mogę się doczekać aż zobaczę podium! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!