Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Podsumowanie roku | Konkurs
Dzisiaj na blogu pojawił się 52 post z serii matching, a co za tym idzie, w przybliżeniu minął rok odkąd ten dział się tutaj pojawił. Jestem ogromnie zadowolony, że posty w niezmienionej formie pojawiały się systematycznie przez cały rok. Czasami było ciężko biorąc pod uwagę moje studia i pracę, ale się udało!
Poniżej prezentuję zestawienie wszystkich 52 wydań.
Oprócz tych standardowych, pojawiło się także 9 postów specjalnych.
Z tego miejsca zwracam się do Was z kilkoma pytaniami.
Jak oceniacie ten dział? Chcielibyście, żebym coś zmienił? Macie swoje ulubione wydanie?
Chętnie poczytam Wasze komentarze.

KONKURS
Zadaniem konkursowym jest stworzenie własnego postu z serii matching. Wasze zgłoszenie powinno zawierać stylizację, pasujący makijaż oraz mini aranżację. Forma pracy jest natomiast dowolna. Możecie się sugerować szablonem jaki ja przyjąłem lub zaprezentować to w swój sposób. 

Nagrody:
I miejsce - 300 sd
II miejsce - 200 sd
III miejsce - 100 sd
+ wyróżnienia 

Podpisane i zalinkowane prace umieszczacie w komentarzach pod tym postem. Możecie je zgłaszać do 27 czerwca do godziny 23.59. Wyniki pojawią się na następnym dzień. Przypominam o konieczności bycia obserwatorem, by wziąć udział w konkursie. Jeśli macie jakiekolwiek pytania to piszcie śmiało w komentarzach.
Powodzenia! 

28 komentarzy:

  1. Woah! To się nazywa dorobek, generalnie uwielbiam oglądać takie zestawienia, więc jest to dla mnie estetyczny raj, a i przy okazji przypomniałam sobie moje ulubione stylizacje, które stworzyłeś! Ogólnie ten dział jest jednym z moich najbardziej wyczekiwanych na blogu, więc mam nadzieję, że będzie tutaj jeszcze dłuuugo! Pozwolę też wypisać numerami postów moje ulubione stylizacje: 6,7,8,16,19,21,23,33,36,37,38,39,41,46,50 i dwie specjalne świąteczne oraz walentynkowa! Trójka z przodu zdecydowanie moim faworytem :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. ja się cieszę, że mogłem zrobić taki post.
      muszę przyznać, że dziwnie mi się robiło to zestawienie. pamiętałem każdą stylizację i to mnie trochę zaskoczyło. z kolejnością już było trochę gorzej :D

      Usuń
  2. Super są takie zbiorcze posty :D Widać jak dużo pracy w to wkładasz. Pamiętam jak zachwyciło mnie 4 Matching ze specjalnych, od tamtej pory szukałam tej sukienki od McQueena (i w końcu jestem jej szczęśliwą posiadaczką <3).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      sukienka już jest, więc trzeba ją wykorzystać. może nawet w konkursie?

      Usuń
    2. Zrobić stylizację to jedno, ale dopasować do tego inne cuda to już wyższa szkoła. Koniec końców coś jest :D
      https://imgur.com/xm1HQgt

      Usuń
  3. Mega wygląda to podsumowanie, cieszę się, że tak długo dodajesz posty właśnie w takiej formie. Wygląda to świetnie, zawsze na nie czekam. Jesteś świetnym stylistą, a do tego ten przejrzysty styl przestawiania Twoich looków. Z chęcią wzięłabym udział w konkursie, o ile znajdę czas, ale bezwątpienia nie ma szans by Ci dorównać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      czasu wydaje mi się, że jest sporo, więc z pewnością coś wymyślisz :D

      Usuń
  4. Jedna z ulubionych serii jakie widziałem podczas całej mojej ‚blogowej kariery’, uwielbiam twoje stylizacje i sposób w jaki je prezentujesz. Oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie zmieniać! To jest mój ulubiony dział na tym Queens oF Fashion i bardzo mi się podoba jak przedstawiasz swoje stylizacje wraz z makijażem i mini aranżacją. Oby tak dalej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że nie trzeba nic zmieniać =D Bardzo lubię tę serię i uważam, że wkładasz w nią mega dużo pracy. Jak sobie pomyślę, że do każdego postu miałabym zmieniać makijaż i fryzurę mojej doll to chyba bym się poddała :D A Ty radzisz sobie wspaniale. Uwielbiam te kolorystyczne połączenia, któe zawsze cudownie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      cieszę się, że ta forma postów się Wam podoba

      Usuń
  7. Twoje posty są cudowne, zawsze najbardziej ich wyczekuję, bo jestem ciekawa nowych nietypowych stylizacji i makijaży. Widać ile w to pracy wkładasz, ale skoro seria ma już rok, to znaczy, że lubisz to robić i to widać w twoich pracach. Mogę tylko pogratulować i życzyć, abyś tworzył swoje prace dalej, bo są naprawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. rok, kiedy to zleciało??:D myślę, że nie trzeba niczego zmieniać, stylizacja, mini aranżacja i pokazanie makijażu wystarczy :) co do stylizacji to moimi faworytkami są 4,11,13,29,32,34,36,37,38,41,43,45,46 i 47 :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mam pojęcia. chociaż przez ostatnie kilka tygodni po cichu do tego odliczałem
      dziękuję :>

      Usuń
  9. Bardzo lubie te serie, jest taka artystyczna i gustowna! Od razu widac, ze jesteś esteta :) z wydan specjalnych moj ulubieniec to 3, a z pozostalej 43 💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ładnie opisane, dziękuję
      i zapraszam do konkursu

      Usuń
  10. Bardzo lubię tą serię, bo mimo to, że nie zawsze stylizacja trafia w moje gusta to jest tak spójna z resztą, że aż żal nie zawiesić oka na dłużej. Szkoda że tutaj same miniaturki, bo z chęcią bym przejrzała wszystkie jeszcze raz :D Chwiałabym wziąć udział w konkursie, ale boję się, że to za duże wyzwanie jak na mnie :D ale popróbuję i zobaczę co mi tam wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pierwszych urodzin! :]

    Nie umiem w te całe aranżacje, ale liczą się chęci xD
    https://i.imgur.com/CC1bPEZ.jpg

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zaprezentowana rocznica! Uwielbiam Twoje stylizacje, są jednymi z moich ulubionych! Powodzenia

    Również zgłaszam się do konkursu, a to moja praca
    https://i.imgur.com/uDS8eUC.png

    OdpowiedzUsuń
  13. https://i.imgur.com/MJ86x79.png moja praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. https://imgur.com/a/0ryuy6N
    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem totalnie zakochana w tych specjalnych :oo

    OdpowiedzUsuń
  16. actually i'm new here but really love your posts, unique and impressive.
    and I made one too. https://imgur.com/rWEDKvl
    senbentarz

    OdpowiedzUsuń
  17. Seria bardzo fajna i estetyczna, zawsze było miło popatrzeć :D Gratuluję całego roku działu i życzę kolejnego, równie owocnego! :D

    Postanowiłem zgłosić się do konkursu, oto moja stylizacja:
    https://imgur.com/ZlbHIBU

    HannahCool1232

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!