Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Róż

11 komentarzy:

  1. Widzę, że nowe konto się ożywia, metamorfoza trwa!
    Look: Zaskoczę sam siebie i powiem, że częściowo mi się podoba, bluzka ze spódnicą ładnie wyglądają, aczkolwiek buty są koszmarne i wydaje mi się, że jakieś inne kontrastujące dodatki wyglądałyby tu lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli wszystko nabiera tempa, odzyskałam już jedną perukę Gagi...
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Wasz ulubiony kolor podczas modowych rywali ;D ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułam niedosyt różu ostatnio ;)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. Kolorystycznie mi się podoba :D ale coś mi nie pasuje - nie przemawia do mnie dół, spódnica i buty. Albo sama spódnica...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chciałam spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
  4. Mi się akurat bardzo podoba połączenie wielu różnych tekstur i materiałów- mega to tutaj wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ostatnio lubię eksperymentować :)

      Usuń
  5. jakoś mi nie gra ta stylizacja, nie wiem, nie jest Twoją najlepszą zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie ten odcien rozu. Podoba mi sie pomysl na stylizacje. Ale sa 2 elementy do wymiany: spodnica i torebka. Jak dla mnie lepsza bylaby w polaczeniu z ta bluzka koronkowa od Chanel a torebka hm... Lady Dior to dobry wybor, ale nie w wersji super mini ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!