Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
2.
To jest tak, że jeśli chcę Wam pokazać wszystkie moje peruki muszę dodawać po dwa posty co środę, bo w innym wypadku zajęłoby to pół roku(dosłownie, obliczyłem to!).
Teraz coś zupełnie innego niż rano, nadal mam wątpliwości co do koronki pod spódnicą:(
+Potrzebna rekomendacja! Co obejrzeć na Netflixie, bo tylko to mi działa z moim cudownym internetem...
Kolczyki Antidote, 2x StarDesign ayselevi123 | Kurtka Alexander McQueen Tribute, Antidote | Spódnica RIO, Subcouture | Torebka YvesSaintLaurent Tribute, Minimalism | Buty Limited Edition

24 komentarze:

  1. Według mnie ładnie z tą koronką pod spódnicą, całość wygląda z pewnością ciekawiej. Co do peruk, chciałam kupić właśnie tą co masz tu, bo jest prześliczna i jeszcze dzisiaj rano napisałam o dostawę, bo była w prezentacji. Teraz weszłam i dziewczyna napisała, że już ich nie ma. Trochę mi przykro, bo jest piękna, będę szukała, może ktoś ma, żeby odkupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupienie tej peruki to była mordęga, zajęło mi to 5 godzin, bo cały czas była wyprzedana, a projektantka do najbardziej dbających o klienta nie należy:( Na Facebooku widziałem, że dużo osób ją sprzedaje, bo trudno ją do niektórych twarzy dopasować, sprawdź tam:)
      Dziękuję!

      Usuń
    2. W takim razie poszukam, dziękuję!!

      Usuń
    3. I taka drobna rada, jeśli się pospieszysz to masz szansę na znośną cenę, bo facebookowy czarny rynek już sztucznie winduje:( To niezwykle irytujące!

      Usuń
  2. Gdyby w życiu można było tak łatwo zmieniać fryzury... Lubię połączenie ciężkich butów i gołych nóg!

    A co do Netflixa - z nowinek, to "Hollywood" - moim zdaniem złotko. Wizualnie satysfakcjonujący. Serial "Era wodnika", a szczególnie pierwszy sezon, bardzo mi się podobał (jest już starszy, ale jest Duchovny i tak zdemonizowani hipisi, że wcale mi ich nie szkoda XD). I film "Genius" z Jude Law, póki jeszcze go nie skasowali, bo widzę, że wciąż wisi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się zmieniać w życiu jak najczęściej jak się da, zawsze też można nakupić peruk za kilkadziesiąt tysięcy xd
      Dziękuję, sprawdzę na pewno twoje polecenia:)

      Usuń
  3. Koronka pod spódnicą jest strzałem w dziesiątkę *.* Początkowo buty mi tu trochę nie pasowały, ale po dłuższym zastanowieniu się to jakieś lekkie szpilki czy sandałki wyglądałyby słabo przy reszcie stylizacji, więc jestem na tak :D
    Mindhuntera polecam jeśli lubisz klimaty seryjnych morderców i jeszcze nie widziałeś.
    P.S. Te włoski też są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dzięki i sprawdzę ten serial, bo po opisie zapowiada się fajnie:)

      Usuń
  4. Koronka zdecydowanie jest tutaj na plus i moim zdaniem jej brak sprawiałby wrażenie pustki! Chyba o włosach nic nie muszę pisać, a moje serce skradły tym razem kolczyki! Zdecydowanie moje klimaty :>
    Co do polecania, to musiałabym pewnie trzy kartki a4 wrzucić, aby się czuć usatysfakcjonowana XD Poza tym mam wrażenie, że mimo wszystko bardziej doceniam te produkcje z HBO, a obecnie na Netflixie zajmuję się raczej tworami azjatyckimi. Btw jak ktoś zamierza oglądać "Curon" - wieje nudą, a miał potencjał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzyże niezwykle pasują do Jezusa... Pewnie dlatego Ci się podobają, bo wiesz, że i tak wasze drogi się spotkają. Albo krzyże na Jezusie albo Jezus na Krzyżu;) (przepraszam wszystkich wielce oburzonych)
      Dziękuję:)

      Usuń
    2. Nooo, to taka moja słabość... co ja mam powiedzieć... A z tych dwóch scenariuszy to wolałabym, żeby jednak moja stardollowa postać skończyła w tej pierwszej wersji..

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja, a włosy cudownie pasują do twojej doll!
    Co do Netflixa polecam "Już nie żyjesz", po pierwszym odcinku byłem średnio nastawiony, ale później się tak wciągnąłem że obejrzałem 2 sezony prawie w jeden dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Mam ten serial dodany, ale nie mogę jakoś go zacząć, ale chyba mnie przekonujesz:)

      Usuń
  6. Super stylizacja, koronka była dobrym pomysłem.
    Co do Netflixa to niestety nic nie polecę bo nie oglądałam nic od miesiąca :C

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty wiesz co ja Ci moge polecic i gdzie ;) na Netflix nie zagladam chyba od lutego xd swietny look z pazurem! Najbardziej lubie pomysl na torebke, szkoda ze takiej admini nie zaprojektowali (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy dodać naszyjnik i już masz taką torebkę, łatwe do zrobienia;)
      Dzięki!

      Usuń
  8. stylizacja jest bardzo ładna :) ale mi osobiście te buty się nie podobają,może to przez ich krój :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty w realu są koszmarne, ale na stardoll się do nich przekonałem, Dzięki:)

      Usuń
  9. Stylizacja super, tak jak już wcześniej zauważyli - bez koronki byłoby pusto :D wig jest świetny i zdecydowanie potrzebuje go w życiu mojej doll. Co do seriali na netflixie to ja od siebie mogę polecić American Crime Story i choć dla mnie sprawa O.J. Simpsona jest ciekawsza to myślę, że Tobie przypadnie do gustu zabójstwo Versace ;) Polecam też Szkołę dla Elity, White Lines, Good Girls i coś z innej beczki "Ziemia Nocą" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Good Girls- kocham i czekam na kolejny sezon, Versace oczywiście, ale serial ma mało wspólnego z prawdziwą historią (podobno). Dziękuję! dobrze, że ta koronka się jednak pojawiła:)

      Usuń
    2. Fakt, serial bardziej pokazuję portret psychologiczny mordercy niż całą historię ale jest utrzymany w fajnym klimacie i z tego co się zgłębiałam w tą historię jest dużo faktów, no ale wiadomo to nadal serial na netflixie :D no i najważniejsze Penelope Cruze jako Donatella to po prostu miłość total

      Usuń
    3. Ja z nią mam właśnie problem, bo cały czas mam w głowie, że to miała być Gaga i no szkoda:(

      Usuń
  10. Ta koronka w stylizacji pasuje idealnie. Jest pięknie. <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!