Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu #matching
Na początku chciałbym Wam serdecznie podziękować za wzięcie udziału w konkursie. Jest mi ogromnie miło, bo zgłosiło się nawet sporo prac. Bardzo to doceniam i nikt nie odejdzie stąd bez nagrody. 
Przechodząc do rzeczy:

I miejsce i 300 sd wygrywa - senbentarz
II miejsce i 200 sd wygrywa - HannahCool1232
III miejsce i 100 sd wygrywa - aguuniek

Wyróżnienia w postaci 50 sd wędrują do:
 dobrapogoda, Metalka777, not_your_babe, plasma, sylwia5278.

Po nagrody zgłoście się na moje konto - MajkaStar1999. Wystawcie coś w bazarze za tę kwotę (+ prowizja) lub napiszcie co chcielibyście z listy życzeń. 
Wszystkim serdecznie gratuluję!

8 komentarzy:

  1. Wow, wszystkie prace są cudowne.. Dziękuję i gratuluję innym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. congrats everyone, it was so much fun to participate in this contest and challenging to prepare. :D respects

    OdpowiedzUsuń
  3. Podium jest fantastyczne! Niebieskie akcenty u HannahCool są boskie *.*
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo długo się zbierałam, żeby zrobić jakiś matching i po tych pięknych stylizacjach cieszę się, że nie wysłałam swojego bo tylko bym się skompromitowała. Wszystkie prace są piękne i gratuluje każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zabraklo czasu na wykonanie pracy.. sesja robi swoje. Hmm nie potrafie wybrac pracy ktora by w 100% oddala moj styl. Co nie zmienia faktu, ze wszyscy dobrze sie przyłożyli do tego wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim, super stylizacje. Najbardziej podoba mi się ta z 1 i 2 miejsca oraz propozycja not_your_babe - śliczna twarz i włosy ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!