Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #51

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, ale chyba dodałbym jakiś minimalistyczny pasek, bo dosyć pusto wygląda talia lalki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co sądzić. Z jednej strony fajny pomysł ale coś mi ciągle nie pasuje ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również czegoś brakuje, możliwe, że właśnie tego paska- tak jak napisał Kamil. Makijaż za to cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi za to wydaje sie ze kolor spodnicy jest nietrafiony. Poza tym stylizacja robi wrażenie, dodatki od razu zwracają na nia uwage :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem na tak! Bardzo podoba mi się całość, spójność. Makijaż mnie oczarował od razu *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! I ja bym nie dawała paska, bo nie wyobrażam go sobie w towarzystwie tych dodatków! Buty i torebka są w ostatnim czasie moją nową miłością!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą stylizację! Spódnica jak najbardziej pasuje, fajnie wygląda to odcięcie(?) w talii doll. Jest bosko.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!