Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Runda Dodatkowa - Wyniki
Głosowanie dotyczące Rundy Dodatkowej właśnie się skończyło, głosy zostały policzone więc jest to czas na ogłoszenie wyników przedostatniej rundy konkursowej! Po tym etapie w grze zostaje 15 uczestników, będą oni w finale walczyć o miejsce na podium! Nie przedłużając, oto lista uczestników, którzy dostali się do finału:
W grze (15)
21
GirlEwelina
19
aguuniek
16
emu.musia
16
LadyMK2000
14
MeLolitka
14
zamisa
12
HannahCool1232
10
Click
10
jula145
9
karoliss12
9
dobrapogoda
8
senbentarz
7
MajkaStar1999
6
rockarolla_
6
Jagooda
- - -
Niestety na tym etapie z konkursem żegnają się osoby poniżej, jednak zostańcie z nami do końca konkursu, być może ktoś z Was jeszcze otrzyma drobny upominek!
5
Teinnn
5
klaudialigenza
5
Sandi1200
3
xxlena4444xx
2
Kadet12
1
Venicue
PS. Zadanie finałowe pojawi się jutro o godzinie 18:00 16:00.

26 komentarzy:

  1. omg, nareszcie, będę mogła skupić się na studiach xD gratuluję wszystkim przegranym i wygranym !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiem, nie spodziewałem się że zbiorę taką liczbę głosów w tym etapie (co więcej, mentalnie pakowałem już torby), także wszystkim głosującym bardzo dziękuję :) Czuję się niesamowicie doceniony. Wielka gratulacja pozostałym finalistom xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo XD i skończyłyśmy z taką samą ilością głosów ^^

      Usuń
  3. Miałam mieszane uczucia co do awansu ale jestem szczęśliwa, że pojawię się w tablicy ostatecznych wyników! Gratuluję wszystkim!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję <3
    Jestem w szoku totalnym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, dziękuję za wszystkie głosy, nie spodziewałam się tak wysokiej pozycji. Ten konkurs za każdym razem bardzo mnie zaskakuje. Gratuluję z calego serca GirlEweline, Emu.musi, LadyMK, MeLolitce oraz Zamisie. W sumie to gratuluję wszystkim! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. to szczegol ale w moim nicku nie ma kropki na koncu XD
    its just Click ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dowierzam wynikom wręcz :o super, gratuluję wszystkim! I serdecznie dziękuję za Wasze głosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tbh nie sądziłam, że będę tak wysoko XD ale dziękuję bardzo za głosy i gratuluje wszystkim! Czekam już na zadanie finałowe XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwnie się trochę czuję, będąc w ostatnim etapie wśród tak kreatywnych osóbek, szczególnie po tym jak zapodałam a'la barbie, ale mimo wszystko - bardzo dziękuję za wszystkie głosy. <3 I gratuluję reszcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Wiktora, LadyMK2000 (przepraszam, nie wiem jak masz na imię 😭), Patryka, Pawła oraz Michała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn! Girl power!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!