Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lady Gaga - Alice

10 komentarzy:

  1. piękna stylizacja :) zmieniłabym tylko torebki,dałabym jakąś kopertówkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Torebka fajnie urozmaica, a fryzura pasuje idealnie! :D No i "Alice" <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się bardzo podoba, zgadzam się z innymi, że torebka nadaje charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się to jak kolczyki i nakrycie głowy gra frędzelkami na dole. Czy wszystkie te rzeczy mają te czerwone elementy oryginalnie, czy jakoś z tym kombinowałeś? :D Torebka pasuje świetnie, wszystko pięknie ze sobą wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem nić nie kombinowałem. I nakrycie głowy, i sukienka już miały te czerwone elementy :D

      Usuń
  5. Bardzo spójna jest ta stylizacja, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Z jednej strony czerwone akcenty urozmaicają look, ale z drugiej nie wiem czy lepsza bylaby wersja z samym bialym kolorem. Niekoniecznie podoba mi sie polaczenie tych sandakow z bodami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! I ta fryzura wygląda, jakby była stworzona do tego nakrycia głowy ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój styl, ale fajna. Te koraliki fajnie się zgrywają.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!