Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #54
Dzisiejszy post pojawił się już wczoraj przez przypadek, więc kilka osób już miało szansę go zobaczyć. Pierwszy raz mi się tak zdarzyło, a mogę przysiąc, że ustawiłem datę publikacji na dzisiaj.
Nieoficjalnie też zakończyłem w piątek sesję, więc się cieszę. Nieoficjalnie, ponieważ czekają mnie jeszcze dwa egzaminy we wrześniu oraz będę musiał odrobić wszystkie laboratoria z całego semestru. Już nie mogę się doczekać.
Dzisiaj prezentuję Wam kolejny wakacyjny look. Doll sobie odpoczywa na hamaku, czyta książki i nie przejmuje się, że nie ma bluzki. 

13 komentarzy:

  1. Świetna :D nawet nie mam sie do czego przyczepic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można do rękawów, bo nie pasują xd kurtka została powiększona, dlatego tak jest. ja osobiście traktuje to jako rozpięcie mankietów, ale kto co woli

      Usuń
    2. Ale udalo sie Tobie ten efekt uzyskac, mi nie rzucila sie w oczy zmiana rozmiaru :))

      Usuń
  2. Super stylizacja, bardzo mi się w. Odpięte mankiety wyglądają dobrze, pewnie zaraz będzie chciała podwinąć rękawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde uf, już myślałam że miałam zwidy :D Tak jak chciałam wczoraj napisać lubię to, że zrezygnowałeś z topu czy czegokolwiek innego pod kurtką. Jakoś nie umiem sobie wyobrazić aby coś tam było. Mi się podoba całość

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja, taka idealna na modne chillowanie :D

    P.S. Jeśli jesteście pełnoletni i macie możliwość głosowania, to proszę, idźcie oddać głos! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja i makijaż są cudowne, jak zawsze. Zgadzam się z innymi, ta kurtka wygląda bardzo ładnie bez niczego pod spodem.

    OdpowiedzUsuń
  7. brak jakiejkolwiek bluzki to duży plus tej stylizacji. Jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, czuje taki wiejski vibe :D pozbyłabym się jeszcze butów i doll gotowa do biegania boso po łące :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, przychodzi mi na myśl taki letni, czillowy klimat ♥
    Mega podoba mi się dopasowanie chustki i okularów

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!