Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Yellow

9 komentarzy:

  1. Rany... Ta fryzura. Wszystko bym za nią oddała mam wrażenie xD i stylizacja też mi się podoba, pomijając już buty. Ja wiem, że kroksy najlepsze, ale chyba tylko na działkę :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Chętnie bym ją sprzedała, bo nie umiem jej nałożyć :| Składa się z 7 części(!) dziękuję, to kroksy Balenciagi. Jestem miłośniczką kontrowersyjnych,
      dziwnych butów. Dziękuję :)

      Usuń
  2. stylizacja jest bardzo ładna,jedynie buty mi się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) uwielbiam brzydkie rzeczy!

      Usuń
  3. Mi też średnio podobają się buty, ale w tej stylizacji jak najbardziej pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podobają te buty chociaż w ogóle nie potrafię ich użyć, kupiłam je już kilka razy i zawsze je sprzedaje :D Stylizacja jest fajna, chociaż ja wyrzuciłabym to body i dodała jakąś torebkę w granatowym kolorze aby spasować z tymi platformami i trochę przełamać pszczelą kolorystykę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa jest ta stylizacja, bardzo podoba mi się kolorystycznie. Fajny pomysł na tą torebkę, a właściwie naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te buty jak i całą stylkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwnie. Buty mi nie przeszkadzaja, sa calkiem urocze :D jesli chodzi o stylizacje to widze tutaj kilka stylizacji, mam wrazenie, ze za duzo jest pod plaszczem

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!