Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
6.
Porozmawiajmy o tych nieszczęsnych perukach... Pisaliście, że wydaję kosmicznie dużo pieniędzy na te wigi i że mam ich trochę za dużo- z wszystkim się zgadzam, ale nie wiem jak z tym skończyć, bo co chwilę pojawia się coś nowego, co mi się podoba i "muszę to mieć". Tym razem "coś" co już kiedyś miałem, sprzedałem, ale kupiłem znowu... 
Look luźno inspirowany Lady Gagą w Maison Martin Margiela Couture.
+ 50sd za najlepszy pojazd kolekcji LE wędruje do: MeLolitka oraz jezuschrystus. Wiecie co macie zrobić, a później napisać w Księdze;) 
++ Strasznie dużo ubrań ostatnio w bazarze się pojawiło... Zazwyczaj to 20 tysięcy, a jak piszę ten post jest 250 tysięcy! Pochwalcie się czy coś upolowaliście!
Kolczyk Limited Edition | Płaszcz Marc Jacobs Tribute | Szal Museum Mile | Jeansy It Girls | Torebka Museum Mile | Platformy Runway

22 komentarze:

  1. Zakochałam się w tym looku.. Wszystko się idealnie uzupełnia i tworzy cudowną całość. Co do ilości rzeczy w bazarze, niech to już się skończy, bo od równo 4 dni siedzę w nim 24/7 i nie mogę przestać. Kupiłam w tym czasie więcej rzeczy, niż chyba przez ostatnie pół roku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie 300k... Xd
      Ja też i z tego co wiem to bardzo dużo osób poluje na tych wyprzedażach. Darmowego SuperStar zostały jeszcze chyba z 2 dni, więc za 4-5 już powinno być po staremu:(
      Ale chociaż coś na prawdziwej okazji kupiłaś?
      Dziękuję<3

      Usuń
    2. Głównie poluję na te stare jakby papierowe rzeczy za sm i znalazłam ich mega dużo więc jestem zadowolona. A z takich nowszych rzeczy kupiłam torebki i sukienki, które normalnie chodzą po 600sd za max 175. Takiej prawdziwej okazji, że praktycznie za darmo jeszcze nie spotkałam, ale liczę, że mi się jeszcze uda haha

      Usuń
    3. Poradziłabyś może gdzie takich starych szukać, bo ja nawet z ustawieniem na sm nic nie widzę:)

      Usuń
    4. Szukam tylko w itgirls, prettynlove, ri, voile i ustawiam sm, albo w tych ogólnych gdzie wybierasz ogólnie topy, spódnice, spodnie itp. Po kilku minutach klikania zaczynają się pojawiać inne rzeczy niż zwykle, trzeba być mega cierpliwym. Wątpię, że to od tego zależy, ale najlepsze rzeczy znajduję wieczorem albo w nocyxd
      Btw właśnie się zalogowałam, mam 51 poziom i ss, a jak chcę coś kupić/ wystawić na sprzedaż w bazarze to mam zablokowane, bo niby nie mam 17 poziomuXD Miał tak ktoś kiedyś?

      Usuń
    5. Moze zmieniałas haslo albo jakies inne dane?

      Usuń
    6. Zmieniałam hasło, to od tego?

      Usuń
    7. Tak! Po zmianie hasła lub maila trzeba wyjść w wiadomość aktywacyjną jaką wysyłają w mailu. W innym przypadku przechodzi się 48 godzinną kwarantannę (zablokowany bazar kupowanie i sprzedawanie, nie można nic utylizować, wysyłać prezentów):(

      Usuń
    8. A ok, dziękuję Wam bardzo!!

      Usuń
  2. Nie lubię tych spodni, ale podoba mi się jak tutaj wyglądają :)
    Cały czas buszuję w Bazaarku, bo można ekstra rzeczy bardzo tanio znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że nic tam nie ma, bo nic szczególnego nie umiem znaleźć:(
      Kupiłem te spodnie za chyba 30sm, więc wiesz, ale pasowały do looku. Dzięki<3

      Usuń
    2. Znalazłam plisowaną spódnicę z Fendi za 12sd, kurtkę Marca Jacobsa za 2sd to z tych lepszych łupów z dzisiaj/ wczoraj :D Ale niestety trochę czasu trzeba poświęcić na "klikanie"...

      Usuń
    3. Klikanie zajmuje mnóstwo czasu, ale czasem znajdą się perełki.
      Czyli udane zakupy:)

      Usuń
    4. to widać ja mam chyba tylko pecha,bo kompletnie nic znaleźć tam nie mogę xD

      martusia-16

      Usuń
  3. Ja tam bardzo rzadko zmieniam włosy dollce, bo nie lubię tak jej wiecznie zmieniać. No, ale kiedy już chciałem je zmienić, to szukałem miesiącami haha
    Stylka bardzo ładna!
    A co do bazaaru, no fakt coś w tym jest, ja również mgo wypełniam od kilku dni XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem znaleźć takich które pasują mi do często zmienianych looków:( Ale ja też wszystkim się szybko nudzę...
      Znalezienie nie jest trudne, ale coś na dłuższy czas to faktycznie masakra.
      Dziękuję<3

      Usuń
  4. stylizacja jest ładna,ale ja osobiście nie lubię platform

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo przydatne jak chce się sobie wzrostu dodać, a ja akurat inspirowałem się LG, a ona w nich ciągle chodzi;)
      Dziękuję<3

      Usuń
  5. Spodnie wygladaja zle ze wzgledu na grafike, sam zamysl za to jest ok :) gora stylizacji wyglada swietnie, lubie odkryte dekolty ;) moje zakupy na bazarku calkiem udane :D ale najlepiej bylo na poczatku... teraz to jest prawie 300k smieci z the vote :l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmmm.... Dla mnie te spodnie wyglądają dobrze xd
      Zła grafika to paint który jest teraz wart miliony..
      Spokojnie darmowe SS już się kończy i mam nadzieję wszystko wróci do normy.
      Dziękuję<3

      Usuń
    2. Mi akurat darmowe ss na reke xd uwielbiam kolekcjonowac ten paint hihi

      Usuń
  6. OMG te włosy są przepiękne! stylizacja też jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!