Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pani Tachlitzky
Witam! Wzory zawładnęły moim lookiem... Próbuję nowe rozwiązania, nowe dla mnie fasony i połączenia, mam nadzieję, że tym razem dobrze się to skończy.. Pamiętamy wszyscy koszmar z torebkami;)
Za kilka godzin fajny post, jestem z niego serio zadowolony i jest też nowa peruka, dosłownie biłem się o niąmam nadzieję, że się Wam spodoba.
Naszyjnik StarDesign GucciiBoy | Bluzka Balenciaga Tribute | Pasek Archive | Rękawiczki Off-White Tribute | Toreba RIO | Spodnie Museum Mile | Buty Chanel Tribute 

11 komentarzy:

  1. Woah, ale to super wygląda. Ten pasek równoważy wszystko i spaja! No i rękawiczki świetnie dobrane. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to naprawdę super, nawet torebka pasuje do tych pasków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hermes pasuje do wszystkiego;)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Ogólnie bardzo mi się podoba, ale chciałabym zobaczyć tę stylizację z czarnymi szpilkami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Zawsze noszę szpilki, chciałem czegoś nowego spróbować.

      Usuń
  4. średnio mi się podoba,dla mnie za dużo tych wzorów :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze uwielbiam to jak ze smakiem łączysz wiele różnych wzorów, stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię skrajności, od minimalizmu totalnego po takie obfite we wzory, wypełnione looki:)
      Dzięki<3

      Usuń
  6. Mi sama w sobie ta bluzka sie nie podoba ☹ dol stylizacji zwraca od razu uwage, dobry pomysl na wykorzystanie tej torebki :D ciekawi mnie co to za buty sa pod tymi spodniami, jak one wygladaja :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!