Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Spoilery... I promocja
Dostaliśmy dzisiaj wiadomość o promocji na stardollary +50% przed LE. 
Oto spoilery tej "wybitnej" kolekcji, która już przeszła do historii. 
Kolekcja według spekulacji ma się pojawić dzisiaj za godzinę, jutro albo w poniedziałek, więc pomocnych informacji nie ma.
+Do białej sukienki Mugler są jeszcze pasujące sandałki(ogólnie stardoll pokochał ostatnio Kim K, bo to już 7 jej outfit w ciągu dwóch tygodni).
Najlepszy pojazd wygrywa 50sd, zapraszam do rozmowy.

Edit: Jeszcze taka nowość! Z tego co rozumiem wszyscy teraz będą SuperStar, więc jeśli ktoś się zastanawiał czy zrobi zakupy w okropnym LE, odpowiedź brzmi TAK!

35 komentarzy:

  1. Z tą kolekcją jest jak z Veclaim x Fruit of the Loom

    Ktoś próbuje się nachapać wciskając tanie szmaty niskiej jakości za miliony monet


    https://media1.tenor.com/images/f9fdacee75b021ac545e3e450aa54729/tenor.gif?itemid=9666874

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy się śmiać, czy płakać. Kilka tygodni temu jakaś laska na fb napisała dla żartu, że brakuje jeszcze recolorów LE no i mamy kolekcję. Już wiele razy pisałam co sądzę o ich wymówkach na temat beznadziejnych mini dostaw i recolorów w ItGirls. A to LE to gwóźdź do trumny stardolla i pokazanie jak bardzo im się nie chce. Myślę, że po tym co teraz zobaczyliśmy już nikt nie ma wątpliwości, że admini mają totalnie wywalone na grę. Ostatnio słyszałam nawet, że tak rzadko logowali się na konto Callie, że się dezaktywowałoXD Zobaczyli, że da się zarabiać tyle samo, bez praktycznie większego wkładu w to wszystko i wcale nie zdziwiłabym się, gdyby tak już zostało na stałe. Natomiast najlepsze dopiero przed nami- ceny jakie pojawią się obok tych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam dokładnie tak samo, ich wymówka w postaci wirusa będzie im towarzyszyć jeszcze z rok albo więcej. Ale ja nadal czekam na te drogie-drogie ubrania jak papercośtam spódnica i torebka Chanel. Pisałem w klubie royalty i w wiadomościach do nich właśnie to co napisałaś i że tak nie powinno być to na moje maile i wiadomości już nie reagują, a w klubie Royalty większość wiadomości moich jest kasowana xd.

      Ostatnio dodali recolor spódnicy do it girls tylko, że zamiast tej papercośtam z LE dodali coś w kropki o tej samej nazwie, śmieszne trochę. (taka dodatkowa informacja)

      Usuń
    2. Ja nie mam słów do obecnej sytuacji, bo sd samo strzela sobie w kolano, chociaż o użytkownikach też nie można powiedzieć, bo ostanie walki z cenami i absurdalne zachowania dotyczące limitowanych projektów i ich cen, to żart (mogłabym napisać rozprawkę odnośnie tego XD). Wydaje mi się, że recolory mają sens w niektórych przypadkach, ale nie wstawiane ich od ugh - ile to już? 3 miesięcy, gdzie jakość naprawdę ucierpiała w niektórych przypadkach. A no i zabawna sprawa z tymi ubraniami z Vinyla - a raczej asfaltem, gumopodobnym stylem, nie wiem jak mam to określić. Co do adminów - zawsze powtarzam, że ten facet w graniaku, jak dostaje przelew, klikając w pasjansa, to ma tam bekę, że ktoś jeszcze za to płaci, ale z drugiej strony wciąż żyją.

      Podsumowując: te szmaty wyglądają, jak na obecnej lasce mojego byłego.

      No dobra, może nie wszystkie, ale zaśmiane ostro z tych spoilerów.

      Usuń
    3. To już totalna żenada- usuwanie opinii, z którą zgadzają się już obecnie wszyscy. Na ich miejscu lepiej zaczęłabym czytać wiadomości z opiniami, bo jeszcze trochę i gra umrze.
      A zamiast usuwać konta bezpodstawnie i doszukiwać się zbrodni, zajęliby się projektowaniem ubrań.
      Co do spódnicy nawet nie wiedziałam. Trochę śmieszne, że nawet nie chce im się zmienić lub wymyślić nowej nazwy. Albo są już tak bardzo zapatrzeni na kasę, że wstawiają kolekcję jak najszybciej, tylko żeby zarobić i średnio sprawdzają takie szczegóły;)

      Usuń
    4. A kurtki z LE wyglądają jakby ktoś wsadził kolorowe ubrania z białymi do pralki i te pierwsze farbowały

      Usuń
    5. Paperbag waist skirt! Clear plastic LE purse! Moje dwie wymarzone rzeczy na sd, ja nimi nie pogardze nawet w wersji recolor :) tez na to czekam

      Usuń
  3. A no i w sumie zapewne wyglądało to tak:
    My:
    "Piątek, piątunio pewnie nowe śmieci w ItGirls, ciekawe co pomalują dzisiaj? Może kurtkę wartą 600sd? Może kolejne futro, zbrodnialce?"
    Admini:
    - O popatrz Andrzej, popatrz jak się prują, ciągle im mało, ja nie wiem czego oni od nas oczekują.. niewdzięczne owce
    - Uspokój się Bogdan, mam pomysł. Chcą limited edyszyn? Dostaną limited edyszyn, tylko kliknij promocję na hajs, żeby recolorki za 100 sd śmigały, bo będzie pszypał, a i szefuncio powie, ze dobra robota.
    - Bogdan.. ty to jednak jesteś. Tylko popraw te z Vinyla, żeby tekstura była gorszej jakości, bo owieczki za dużo narzekają...
    - Andrzej? Jak włączyć Painta?


    Koloryzowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDD ja mocno wierzę, że to serio tak wyglądało

      Usuń
    2. https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_FSHlRxjCg01oJ5dBoty5LHxTHcSrQiMZ.jpg
      ja to tylko zostawię xD

      Usuń
  4. Hahaha żenada.

    Niech mi ktoś tylko powie czym akurat TE ciuchy się wyróżniają, że inne limitki trafiają do It Girls a TE zostaną jako recolory LE (swoją drogą większość paskudna)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Może Stardoll żyje jakimś dziwnym kalendarzem i dziś mają Prima Aprilis?
    Kiedy dadzą trochę nadziei reklamą to zaraz zgwałcą Cię spoilerami. Covid zamiast zmian w płucach wyrządził im chyba zmiany w mózgach...
    Żałosne. Dałabym "unsuba", ale szkoda mi moich włożonych w ten shit pieniędzy i czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba przygaszona wersja oryginalnych steampunk platforms idealnie obrazuje powolny upadek sd xd zabawne sa te recolory, zwlaszcza, ze lepsze niekotre byly nawet w it girls. Szkoda,ze adminu nie zagrzebali w starszych kolekcjach hihu byloby ciekawie xD jedyne co wyglada znosnie to czerwona varisty jacket, niebieska jeansowa kurtka z futerkiem, szare platformy, bezowy plaszcz i chyba tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EJ Tak w ogóle ciekawe czy bedzie kolekcja dostepna dla nss ;)))) byloby fajnie 💞💞💞

      Usuń
    2. Odpowiedz w poście:)

      Usuń
  7. ale mocny cringe. najbardziej mnie śmieszą te bejsbolówki, czy cofnęliśmy się do 2012?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy to jest żart? XD Te rzeczy w żaden sposób nie wyglądają na takie, które odstawałyby jakością od codziennie wypuszczanych nowinek. Już tam pies ganiał pomysłowość tych ciuszków, bo chodzi o wykonanie </3
    Dramat, dramat, po trzykroć dramat!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym momencie się cieszę że od sierpnia gdzieś nie wydałam nawet złotówki na Stardoll XD

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze słowa jakie padły z moich ust:yyy???a następne:co to ma być??oni w kulki lecą, nie dość że re-colory to jeszcze na dodatek limitowane, wstyd...admini nie dość że znaleźli sobie nowy sposób na zarabianie, po co robić nowe kolekcje jak można dodać stare ciuchy w 15 kolorach, zaoszczedzą robotę..ale żeby aż tak nisko upaść??nie zamierzam nawet zaglądać do tej kolekcji

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wczoraj: NIE NO CO TO MA W OGÓLE BYĆ, FUJ, OBRZYDLIWE
    Ja dzisiaj: kupiłam połowę kolekcji.
    Tego się nie da wytłumaczyć, to był impuls...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same XD Ale ja to traktuję jako inwestycję - mam nadzieję że napalone turczynki z plasterkami na noskach rzucą się na te szmaty w bazarze jak ludzie na karpia w Lidlu

      Usuń
    2. Może nie połowę ale 200 SD wydałam XD a się tarzałam wczoraj po ziemi, że "co za debile to kupią" XD a wystarczyło spojrzeć w lustro i miałbym odpowiedź XD
      https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/023/397/C-658VsXoAo3ovC.jpg

      Usuń
    3. Nie wiem ile wy wydaliście, ale ja ponad 500sd....

      Usuń
    4. @MeLolitka widzę, że mamy ten sam zmysł przedsiębiorcy XD

      Usuń
    5. Jessici biznesu z nas ;)

      Też kupiłem większość kolekcji i jeszcze kupowałem wszystkim czarne platformy, żeby szybciej się wyprzedały:)

      Usuń
    6. Biznes is biznes. Btw. zwróćcie uwagę ile artykułów na sprzedaż jest w starbazarze. Wczoraj było jakieś 30k, dzisiaj jest 135k (darmowe SS robi swoje) :)

      Usuń
    7. Tak tez to zwrocilo moja uwage. Mozna sporo ciekawych rzeczy znalezc, niektóre nawet takie, ktorych kiedys nikt nie chcial sprzedac....

      Usuń
    8. W ogole mam wrazenie ze tym samym chca oni przywrócić do obiegu stare i zapomniane ciuchy

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!