Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
niedopowiedzenia
Po rozwinięciu postu znajdziecie wyniki konkursu na dzień dziecka. Chciałabym Wam bardzo podziękować za tak liczny udział, Wasze prace wszły cudownie i jestem każdą z nich zachwycona. Musiałam nagrodzić wszystkie! Dziękuję za pomoc mojemu niezawodnemu jury, które zawsze wspiera i doradza w wyborze najlepszych stylizacji, bo jak jak zwykle miałam z tym ogromny problem. 



100sd zgarnia praca:

po 70sd zgarniają:

po 50sd zgarniają:

oraz prezenty z listy życzeń do 20sd wędrują do:

po nagrody zgłoście się do mnie na stardollu!

13 komentarzy:

  1. Jest ślicznie, bardzo mi się podoba. Nie jestem zwolenniczką czerwonych dodatków, do białych stylizacji, a tutaj torebka w połączeniu z biżuterią wygląda bosko. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest ładna, ale przeszkadza mi ten golf :x jej ile prac :D zwycięska praca jest bardzo ładna, taka bogata rosjanka xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, faktycznie, trochę rosjanka :D miałam ogromny problem z wyborem najlepszych prac, bo każda miała w sobie coś co bardzo mi się podobało. Stwierdziłam, że nie robię więcej konkursów, bo jak dostaje same dobre prace to mam ogromny problem z wyborem zwycięzców i kończę nagradzając wszystkich, a mój portfel płacze hahah :D

      Usuń
    2. dałaś wolną rękę to teraz masz :D

      martusia-16

      Usuń
  3. Bardzo przyjemna stylizacja, podoba mi się wykorzystanie bransoletki na kostce :D
    Nie spodziewałam się tylu stylizacji w kolorze białym xD
    Gratuluję wszystkim! Bardzo fajne stylizacje zostały przygotowane przez Martusia-16 i not_ur_babe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też zaskoczył ten biały kolor! Ale to dobrze, bo bardzo lubię białe stylizacje, zwłaszcza latem. Dziękuję bardzo za udział w konkursie <3

      Usuń
  4. Dziekuje za 20sd :) glowna nagroda w pelni zasluzona! Dzisiejsza stylizacja hmm pomysl wydaje sie ok, ale widze tutaj 2 stylizacje. Lepiej tez byloby postawic na ciemniejsze kolory. Dobrym wyborem natomiast jest torebka, ktora urozmaica cala stylizacje. Mysle, ze dobrze byloby zostawic te sukienke, ale czarna; rajbuty zamienić na sandalki i zdjac sweter. Bransoletka na nodze to cos co ostatnio bardzo lubie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo i gratuluję wszystkim, świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze dziękuję! A po drugie gratuluję! Tak szczerze - to jeden z lepszych, mniejszych konkursów moim zdaniem, bo wyszło naprawdę dużo świetnych prac :DD No i bardzo ciekawe połączenie w Twojej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja i mega udane prace konkursowe. Gratuluję wszystkim ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja oraz super stylki uczestników :D Jak widać na załączonych obrazkach Twojej doll super w bieli :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!