Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
3.
Tej peruki pragnąłem od bardzo bardzo dawna, nie umiałem jej nigdzie znaleźć, a jak już gdzieś ją widziałem to albo była sprzedana za kosmiczne pieniądze albo w momencie gdy ja nie byłem dostępny i nie mogłem prosić o jej zarezerwowanie:( Ale udało się! 
Look powstał spontanicznie, przypadkowo i tak właśnie wygląda, ogólnie jestem zadowolony:)
Na czole mojej lalki mogą bez problemu samoloty startować.... Trudne jest życie bez brwi.

+Pytanie: Co myślicie gdybym w jakiś sposób opowiadał o tych peruczkach? W sensie ceny, dostępność, łatwość ubierania, ogólnie moje opinie i przemyślenia? 
Kolczyk It Girls | Sukienka Limited Edition | Torebka Velvet Orchid | Leginsy Limited Edition | Buty Bonjour Bizou 

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba i chociaż fryzura sama w sobie buduje pas startowy, to makijaż na twojej dolce go zmniejsza, a wig podoba mi się bardzo!Połączenie sukienki z leginsami wygląda super. No i te buty też, szkoda tylko leginsy zahaczają o piętę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:)
      Właśnie to coś na piętę mi się podoba i nie wygląda tak typowo leginsowato(?)...
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Super stylizacja, bardzo podoba mi się makijaż i buty, które przełamują stylizację :D
    Z chęcią poczytam o perukach, może się do edukuję w cenach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualnie dowiesz się jak przepłacić i stracić;)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Mi natomiast czerwone akcenty tutaj sie nie podobaja :/ chyba buty najbardziej dzialaja na niekorzysc. Bo reszta stylizacji wyglada naprawde imponujaco! Wedlug mnie lepiwj byloby zostac przy odcieniach tworzacych baze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie chcę cały czas robić czarno-czarnych looków:(
      No i jak tak można mówić o Versace?
      Ale rozumiem, że każdy ma swoje opinie, Dziękuję!

      Usuń
  4. Hit, najbardziej właśnie kocham te buty <3
    Ogólnie liczę na spektakularny powrót platform!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię:)
      A kiedy one zniknęły?

      Usuń
    2. Te konkretnie na sd są chyba nadal dostępne ;) Ogólnie buty na platformie wyszły na trochę z łask, będąc przez chwile symbolem kiczu. Ale wracają!!!

      Usuń
    3. Pytałem kiedy platformy wyszły z użytku, wiem, że czerwone są na stardoll- nawet z 3 różnymi metkami xd
      Brakuje odważnych do ich noszenia niestety, teraz tylko sneakersy i wygoda... boszzz

      Usuń
  5. Czekałam na takie połączenie.. Mi akurat bardzo podobają się czerwone akcenty, cała stylizacja nie jest mdła i wygląda o wiele ciekawiej. A pomysł z opisywaniem peruk jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej boję się mdłości i nijakości, staram się:)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. ten makijaż!! <3 stylizacja jest świetna, buty i makijaż pasują tutaj cudownie. Włosy też są przepiękne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!