Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HORODYŃSKA STYLE CHALLENGE


6 komentarzy:

  1. Kurtka nie podoba mi się w ogóle, ale jako całość fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znoszę zielonego koloru,ale stylizacja jest bardzo ładna :D zarówno oryginał jak i odwzorowanie też fajnie wygląda :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie nie podoba anu wersja Horodynskiej ani Twoja tym razem. Ta kurtka ze stardoll jest po prostu zla.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za stylem Horodyńskiej, ale twoje odwzorowanie jej stylizacji jest idealne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nałogowo oglądam Shopping Queens ostatnio, to przyszło mi pierwsze na myśl. XD I już gdzieś pisałam, że z jej stylizacjami u mnie bywa różnie, ale kolejny raz Twoja wersja podoba mi się bardziej za rozwiązanie z górną częścią stroju :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie odwzorowałeś tą stylizacje. Twoja podoba mi się chyba nawet bardziej!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!