Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
1.
Wracam do robienia basicowych, skromnych i prostych outfitów. 
Matura mnie zabiła, chyba będę musiał pisać ją jeszcze raz :(
+Obejrzałem 4 sezony Lucyfera w półtora tygodnia! Pobiłem swój rekord, w ciągu dnia zobaczyłem 16 odcinków i absolutnie zakochałem się w tym serialu, czekam na kolejny sezon.
Wig kosztował mnie tylko 122sd, a wygląda lepiej niż niektóre ultra limitowane dzieła za 3 tysiące stardollarów.
++Skoro mówimy już o perukach to znowu się od nich uzależniłem i kupiłem 3 nowe w ciągu jednego dnia:( Postaram się Wam pokazać wszystkie moje zdobycze w najbliższych postach.
Kolczyk Riviera | Bluzka Pretty n' Love | Pasek Versus Versace Tribute | Spódnica Bonjour Bizou | Torebka Fendi Tribute | Buty Vinyl

19 komentarzy:

  1. Naprawdę jest ładna <; Ta peruka, w sensie.
    A i stylka też, wygląda ponadczasowo.

    A Lucifer jest seeerio wciągający. Wcześniej, jak jeszcze był wypuszczany odcinkowo, to byłam wielce zdenerwowana na każdą nawet świąteczną przerwę w nadawaniu, bo w trakcie trzeciego sezonu były chyba... 3 dłuższe? Jak już potem Netflix wypuścił cały sezon na raz, to wyjął mi z życia jeden dzień xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno patrzyłem na tego Lucyfera, ale jakoś nie umiałem się zabrać. Jak już zacząłem to wyjąłem sobie ponad tydzień z życia, bo tylko kolejny odcinek się dla mnie liczył xd
      Dziękuję:)

      Usuń
  2. Mnie zabiła matura z polskiego. O ile spodziewałam się trochę wesele to ten temat mnie zabił. Nie lubię dzieł z elementami fantastycznymi. Będzie w czerwcu było wesele, a we wrześniu poprawiny, no ale zobaczymy. Może mi zaliczą.
    Najbardziej jestem chyba zadowolona z matmy na podstawie. A angielskiego trochę mniej, ale nadal nie narzekam, a ten polski��
    A jak Twoje wrażenia?

    Lubię taki prosty look. Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O języku polskim się nawet nie wypowiadam. Nie wiem czy będę miał te 30%, żeby zdać, bo jeszcze jedna niefajna sytuacja się zdarzyła i musiałem wyjść w połowie czasu:( będą te poprawiny! Więcej zabawy dla nas. Matmę napisałem całą na podstawie i trochę na rozszerzeniu (co ja tam robiłem nadal nie wiem). Angielski poszedł mi najlepiej i żałuję, że nie pisałem rozszerzenia, głupi ja!!! Tematy były absolutnie "życiowe"
      Dziękuję:)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja, ta spódnica jest cudna! Idealnie tutaj wygląda :D
    Włosy są ekstra, gdybym takie blondynkowe znalazła pewnie bym się skusiła xD
    Czekam na resztę Twoich nowych zdobyczy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejce jest ich ponad 25, a cały czas widzę nowe... xd
      Bardzo chciałbym takie włosy w blondzie, bo jednak blond bardziej kocham!
      Dziękuję:)

      Usuń
    2. Hahaha współczuję Twojemu portfelowi (szczególnie przy cenach jakie sobie krzyczą projektanci :o) xD

      Usuń
    3. Nie kupuję tych od Aty za 10,5 tysiąca, ale i tak boli:(

      Usuń
  4. Fryzura rzeczywiście jest bardzo ładna, stylizacja może nie w moim stylu i nie w moich kolorach/ wzorach, ale wciąż przyjemnie się na nią patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, ze spójność fryzury ze stylizacją nie jest czymś szczególnie trudnym w sumie, ale tutaj to po prostu idealnie to do siebie pasuje. Jak na ostatni szał cenowy, to uważam, że włosy są naprawdę bardzo ładne, chociaż w pierwszej chwili myślę o Samarze Morgan, patrząc na nie. Super połączenie, stylizacja sprawia wrażenie delikatnej, lekkiej i ma jednocześnie ten element elegancji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, ale mega mi się podoba dopasowanie fryzury do tej stylizacji ♥ Co prawda w realu jestem totalnie fanką krótkich włosów, ale na Stardoll kocham i takie i takie.

    A tak btw to zazdroszczę, że Cię na te wszystkie peruki stać xD

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja chciałbym mieć tak długie włosy w realu xd

      Usuń
  7. Ja lubie takie skromne looki. Podoba mi sie dopaoswanie wszystkich kolorow i wzorow w tym looku. Dobrze dobrane dodatki dodaja jeszcze wiekszego uroku 💞 ja mam 3 ulubione peruki, ktore co jalis czas zmieniam, bo mnie nie stac na nowe a poza tym moj kucyk jest bardzo uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam ich mnóstwo, ale nic uniwersalnego xd
      Chciałbym coś w stylu tego kucyka..
      Dziękuję:)

      Usuń
  8. Ta stylizacja ma dla mnie taki "Island vibe" jak Rihanna na Barbadosie :D brakuje mi tylko opalenizny! Matury miałam jakieś 6 lat temu i jedyne co z nich pamiętam to nieszczęsny Potop i Wesele, których nigdy nie przeczytałam... Ale zdane było i to najważniejsze! Trzymam kciuki za dobre wyniki! Lucyfer jest zajebisty, mój facet wkręcił mnie na maksa i już wszystko obejrzane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Rihanną to chyba komplement, dziękuję<3
      Wesele też było, jezu:(

      Usuń
  9. Miałam sobie kupić tego wiga, jak zobaczyłam na fb, ale jakoś zrezygnowałam. Teraz żałuję jest piękny i serio wygląda drogo!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!