Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Rain On Me
Witam! Znowu... Mam dla Was inspirowany piosenką Lady Gagi i Ariany Grande Duet, nie próbowałem nic odtworzyć ani skopiować. Piosenka i klip były inspiracją, a moje looki luźno do tego nawiązują. Szczerze powiem, że chyba nigdy nie musiałem wypisywać tylu sklepów w opisie.. Trochę tego dużo, a po stylizacjach jakoś tego nie widzę.

Powiedzcie mi, czy warto robić stylki z tą drugą/długą peruką? Bo niby jest fajna i wgl, ale strasznie dużo zakrywa i mam dylemat.
1 Biżuteria Ink'd, Ink'd | Top It Girls, Fallen Angel, It Girls, It Girls, StarDesign GirlEwelina, Bod Mod | Majtki Limited Edition, Nelly.com | Pierścionki StarDesign GucciiBoy, Mawi | Rajtuzy Young Hollywood, It Girls, Vinyl | Buty Runway, Gucci Tribute, YvesSaintLaurent Tribute, Subcouture 

2 Bluzka Versace Tribute, Other World, Other World | Spódnica Archive, Archive | Buty Stardoll Feat., Young Hollywood 

7 komentarzy:

  1. Oh, obie sa niesamowite! Chociaz ni wydaje sie blizsza ta fioletowa ;) dlugie wlosy... oj na sd sa ladne, ale duzo zaslaniaja i czesto uniemozliwaja zakladanie kolczykow. Unikam takich fryzur

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie są te stylizacje, obie mega mi się podobają ;D
    W przeciwieństwie do piosenki, ale to przez moją małą sympatię do Ariany

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie bardzo mi się podobają, ale druga to mistrzostwo. Co do włosów są piękne i mam nadzieję, że będzie z nimi więcej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Druga jest taka bajkowa, a w pierwszej cudnie wyglądają rożne buty i na jednej nodze dodatek pończoch, rajstop <3
    Co do peruki to jest bardzo ładna, jeśli nie będzie przeszkadzała w eksponowaniu stylizacji to jak najbardziej zakładaj! Czasem jednak jak jest dużo elementów albo trzeba coś wyraźnie pokazać to lepiej mieć upięte włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowany drugą stylizacją, cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie nie ma żadnych przeciwwskazań co do tworzenia stylizacji z drugą peruką. Dodatkowo jest ona czaderska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WHAAAAAAT jakie boskie!! drugie buty kupiły mnie w stu procentach!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!