Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#4



Siemka! Tym razem chciałabym zwrócić Waszą uwagę na srebrną torebkę w kształcie kulki i recolor butów inspirowanych projektem Prady. Torebka ma nietypowy wygląd, i uniwersalny kolor, dzięki czemu może ożywić nawet najnudniejszą stylkę. Buty natomiast uwielbiam za wykonanie i kształt. W swojej szafie mam obie wersje - tą HotBuys (z żółtymi elementami) oraz tą poniżej. Moim zdaniem wersja szara / srebrna (niepotrzebne skreślić) jest o wiele bardziej praktyczna, ze względu na kolor, który pasuje do wszystkiego. Z żółtym kolorem już tak niestety nie jest. Pzpotrzebowałam recoloru tych butów w swojej szafie bardziej niż myślałam :D


A oto moja propozycja wykorzystania butów i torebki w tej samej stylizacji:




Koniecznie napiszcie co myślicie o dzisiejszych wyborach :)

9 komentarzy:

  1. Obie te rzeczy mam, torebka bardzo mi się podoba, buty kupiłam z myślą, że może kiedyś mi się przydadzą. Stylizacja jest ciekawa, przez górę i tak jak napisałaś- torebka też dużo daje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebkę posiadam, trochę się zastanowiłam zanim ją kupiłam, ale jest w mojej szafie.
    Bardzo ładna stylizacja, świetnie podkreślona talia i wybrane buty i torebka są idealnie wkomponowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie to dla mnie taki koszmarek i zabiły mi całą stylizację.
    torebka jest super i mogę ją również polecić. buty też są okey, ale ich pewnie nigdy nie użyję, więc dla mnie jest to zbędny zakup

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo użyteczna, buty totalnie nie w moim stylu, ale... Bardzo tanie :D
    A cała stylizacja nietypowa, pewnie przez tą górę. Dawno nie widziałam tych pagonów w żadnej stylizacji. Ogół jest super, może tylko okolica krocza w tych spodniach wygląda dziwacznie... <;

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalnie mogę się podpisać pod komentarzem Michała. Te spodnie są fatalne i psują całość. Torebusia jest cute, już ją kupiłam i na pewno wykorzystam. Buty takie sobie, ale też kupiłam i pewnie będą leżeć jak ich pierwotna wersja.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi osobiście się nie podoba ani torebka ani buty więc ja ich nie kupiłam....co do stylizacji tym razem jestem na nie :/ ta kurtka i spodnie są koszmarne,może jeszcze kurtka się broni,ale spodnie są tandetne i kiczowate

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się obie te rzeczy i już je kupiłam. Buty też wcześniej miałam w wersji HB.

    Stylizacja mi się niestety nie podoba. Ta kurtka i spodnie są po prostu moim zdaniem brzydkie.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty sa swietne,mam oryginal :) torebka calkiem oryginalnje wyglada, ale to chyba nie moj styl. Stylizacja wyglada bombowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne są te buty, torebka średnio mi się podoba, w sensie jest ok, ale nie widzę jej w moich stylizacjach. Stylizacja jest fajna!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!