Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
XS
Hej! 

Przygotowałam dla Was dzisiaj dwie stylizacje. Postanowiłam zrobić coś "innego" i użyć zamiast bluzki, spódniczek. Zdarzyło mi się widywać już takie rozwiązanie u innych doll, ale nigdy nie próbowałam na swojej i oto efekt tego pomysłu. 
Uważam, że jest to dosyć ciekawe rozwiązanie, przy okazji udało mi się użyć mój nowy nabytek z bazaru, którym są te świetne spodnie z LE.
Dajcie znać jak podobają się Wam stylizacje :) 

Stylizacja nr 1
Kolczyki Nelly.com | Spódniczka It Girls | Bluzka Miss Sixty | Pasek Nelly.com | Spódniczka Voile |
Torebka Limited Edition | Buty It Girls
Stylizacja nr 2 
Kolczyki Vinyl | Spódniczka zielona Rio | Spódniczka czarna  DKNY | Pasek It Girls |  Bransoletka  Mr. |
Spodnie Limited Edition | Torebka Antidote | Sandałki PPQ


Na koniec posta chciałabym się Was zapytać, czy jest jakiś dział który chcielibyście aby się pojawił na blogu? 
Zastanawiałam się nad stylizacjami za starmonety, próbowałam coś wykombinować, ale nie zawsze wyglądają one dobrze, stąd też moje pytanie :) Jestem otwarta na wszelkie wasze propozycje. 



14 komentarzy:

  1. druga stylizacja jest bardzo ładna :) może dodałabym więcej tego zielonego :) pierwsza mi nie przypadła do gustu,może to przez te czerwone akcenty które są bardzo mocne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z tymi spódniczkami, mega ładnie to wygląda. Mi też bardziej podoba się druga, głównie przez kolory:) Chyba najbardziej chciałabym zobaczyć częściej posty typu jedna rzecz i np. 3 propozycje jej wystylizowania przez 3 inne osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ciekawy pomysł, nie wpadłam na to i wezmę to pod uwagę! Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. obie stylki super! czarna zdecydowanie jest moją faworytką - fajnie wyglądają te zielone dodatki i super, że zadbałaś o ten element też przy bluzce :) w tej czerwonej bardzo przeszkadzają mi paski od butów, dla mnie wyglądają jakby krew ciekła po nogach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że zaśmiałam się z tego porównania, nie wpadłabym na to haha ale dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są świetne, fajnie, że są dwie i tak współgrają ze sobą.
    A ja zaproponuję może dział z niekonwencjonalnym wykorzystaniem ubrań lub rzeczy w stylizacjach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Twój pomysł też mi się podoba i to mogłoby być coś ciekawego :D

      Usuń
  6. Metamorfozy! Dawno tego nie bylo :D
    Druga stylizacja jest swietna, w pierwszej chyba lepiej byloby czyms innym zastpic biala spodnice.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, obie stylizacje są udane. Bardziej podoba mi się ta z prawej ze względu na kolorystykę. A co do propozycji to ja zawsze będę chętna na metamorfozy lub jakieś pojedynki czy coś w stylu hot or not :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pomysły!
      Cieszę się, że podobają Ci się stylizacje :)

      Usuń
  8. przepiękne stylizacje, druga jest totalnym kotem, te zielone elementy robią ogromną robotę!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!