Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Trouble

5 komentarzy:

  1. Niekoniecznie podoba mi sie dol stylizacji, lubie za to kolorowe akcenty. Mysle ze wersja bez rajstop i z inna spodnica bylaby lepsza. Te fredzle chyba niezbyt pasuja 🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi właśnie wpadła w oko ta frędzlowata spódnica :D Trochę dziwnie mi się patrzy na pomarańczowy + fioletowy, ale fajnie ożywiają czarny dół stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie stylizacja nie jest ani zła, ani dobra. I nie chodzi o połączenie pomarańczowego i fioletu, bo to akurat mega mi się podoba. Bardziej o czarną bazę, która średnio mi tutaj pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi osobiście nie podoba się ta stylizacja,dół jest ładny ale góra niekoniecznie,ta bluzka mi się nie podoba,okulary również nie w moim guście

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja, nie lubię za to tych butów, postawiłabym na inne.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!