Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Shiny Black
Witam! Znowu... Wiem, że miało już nie być Duetów ode mnie, ale wiecie, że ja rzadko kiedy dotrzymuję słowa. Peruka Lady Gagi i stylizacje trochę w klimacie Haus Laboratories (Nie wiem czy kojarzycie, ale LG nosiła się podobnie w kampaniach i na oficjalnych imprezach marki). Znowu czarny, ale nie dało się inaczej, Ups...

CHROMATICA to HIT! Może ktoś z Was słuchał.. Zapraszam do dyskusji;)
1 Kombinezon Dior Tribute | Torebka Special Offer | Pasek Pretty n' Love | Rękawiczki Young Hollywood | Okulary Limited Edition | Skarpetki Velvet Orchid | Buty Fallen Angel 

2 Łańcuch Callie's Picks | Bluzka Museum Mile | Płaszcz It Girls | Torebka Vinyl | Pończochy It Girls, Young Hollywood | Byty Balenciaga Tribute 

20 komentarzy:

  1. Nowy album Gagi to, tak jak napisałeś, HIT! Ciągle słucham i klikam REPLAY, swoją drogą to jedna z moich ulubionych piosenek, tak samo jak 911 oraz Sine From Above ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A stylizacje bardzo ładne, druga to mój faworyt!

      Usuń
    2. Moja kolejka na Spoti: Replay, Chromatica II, 911, Replay, Chromatica II, 911....

      Usuń
    3. U mnie cały album leci 3 albo 4 razy dziennie:)
      Cieszę się, że komuś się moje stylki podobają i cieszy mnie, że jest tu tylu fanów LG!!

      Usuń
  2. Świetnie dobrane dodatki do kombinezonu + ta peruka daje idealne połączenie! W drugiej buty z płaszczem i góra! Podoba mi się też delikatny makijaż :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny makijaż to skutek mojego rozleniwienia;)
      Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  3. Świetne stylizacje, szczególnie ta druga skradła moje serce! Włosy idealnie pasują, są ekstra :D
    Słuchałam, bardzo podobają mi się wstawki Chromatica i klika piosenek, np. 911 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3
      Tak 911 jest jedną z najlepszych piosenek, a wstawki są tak idealne, że aż szkoda, że nie są przed każdą piosenką;)

      Usuń
    2. Dokładnie albo, że nie ma Chromaticy w jednym kawałku 10min na przykład :D

      Usuń
    3. Oj nie nie nie... Każda Chromatica ma w sobie coś innego i najciekawsze jest przejście w piosenki, coś zaskakującego i podczas pierwszego słuchania albumu myślałem, że coś jest nie tak, a to tak interesująco jest stworzone.

      Usuń
  4. Pierwsza tak średnio mi się podoba, za to druga skradła moje serce... Kocham ten makijaż, a peruka jest chyba jedną z najładniejszych jakie powstały na sd. LG to największa idolka z dzieciństwa i piosenek z tych lat słucham przynamniej 2 razy dziennie. Myślę, że nawet jak ktoś za bardzo za nią nie przepada to ciężko się nie zgodzić, że będzie ikoną już na zawsze, chociażby dlatego, że jej twórczość i kreacje inspirowały, inspirują i będą inspirować wielu twórców w każdej dziedzinie. A 911 to dla mnie najlepszy utwór z całego albumu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak piękna jest ta peruka, faktycznie jedna z najlepszych jakie powstały. Niestety jak ktoś jej nie lubi to każdy sukces i każdą jedną rzecz potrafi przeciwko niej obrócić, ale to niezaprzeczalna Ikona.
      Dziękuję:)

      Usuń
  5. fryzura działa tutaj jako dodatek i świetnie uzupełnia genialne stylizacje. jednak moim ulubieńcem z tej dwójki jest pierwsza, głównie przez ten nieoczywisty kombinezon.

    ja przy pierwszym przesłuchaniu albumu czułem się zawiedziony, spodobało mi się jedynie 911, replay, sine from above i babylon. natomiast teraz słucham wszystkich na okrągło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Szczerze powiem, że za pierwszym razem też tak miałem, ale była 1 w nocy i ja już ledwo żyłem.. Przesłuchałem 2 razy i było takie meh... Ale następnego dnia rano nie mogłem przestać tańczyć xd

      Usuń
  6. Włosy boskie, stylki fantastyczne (ta druga ultimate serve tylko szkoda, że nie ma takiej peruki jak Fad miała na premierze Haus Labs - te blond fale), no i album... co do niego mam dość mieszane uczucia, ale i tak blastuję od piątku bez przerwy xd

    OdpowiedzUsuń
  7. druga stylizacja jest świetna :) pierwsza nie w moim stylu,nie lubię tego kombinezonu :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ochotę słuchać tego albumu ciągle i jest mi bardzo smutno kiedy muszę go wyłączyć bo nadchodzi czas na powtórki maturalne. Ale jeszcze lekko ponad tydzień i będę mogła usunąć przerwy w słuchaniu Gagi ^^
    Druga propozycja podoba mi się o wiele bardziej niż pierwsza. Wgl w kwestii duetów lubię Twoją niesłowność ;D Może to dlatego, że lubię duety w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłuchałem tę płytę. Do tańca 8/10 do słuchania 2/10

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje są świetne, chyba wolę drugą chociaż i pierwsza wygląda genialnie. Bardzo dobrze grają z włosami. Albumu nie słyszałam, ale po tym jak wszędzie w około otaczają mnie same pochlebne opinie o nim w końcu muszę sobie odpalić. Ogólnie nie słucham Gagi, nawet nie to, że za nią nie przepadam, po prostu nigdy nie zagłębiałam się w jej twórczość. Może w końcu pora to zmienić! :D *Kamil dzisiaj pół nocy bombardował mnie wiadomościami z tektsami Gagi z tej płyty*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, druga stylizacja jest wyjatkowa! Obie bez watpienia wpisuja sie w styl nowego albumu Gagi. Przyznam, ze nowy album niezbyt mi sie podoba. Wole od LG Artpop, Born This Way i The Fame ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!